Permalänk
Medlem

SF bio värdecheckar

Tjena!

Från SF bios hemsida:

"Du kan använda din värdekod som betalning på www.sf.se, i SF Bio-appen, i våra Biljettautomater samt i kassan på biografen. För att köpa så väljer du Företagsbiljett/Värdekod som betalmedel. Efter genomfört köp skall du oavsett ta med värdekoden till biografen för att verifiera ditt köp och få din aktuella platsbiljett.

Värdekoden gäller endast på SF Bio, Svenska Bio och Cinemascenen på följande orter.

Alingsås, Borlänge, Borås, Eskilstuna, Falun, Gävle, Göteborg, Halmstad, Helsingborg, Hudiksvall, Härnösand, Jönköping, Kalmar, Karlskrona, Karlstad, Katrineholm, Kristianstad, Köping, Linköping, Luleå, Lund, Malmö, Mariestad, Mjölby, Mora, Motala, Norrköping, Norrtälje, Nyköping, Skara, Skellefteå, Skövde, Stockholm, Strängnäs, Sundsvall, Sälen, Söderhamn, Uddevalla, Umeå, Uppsala, Vetlanda, Visby, Vänersborg, Värnamo, Västervik, Västerås, Växjö, Ystad, Örebro, Örnsköldsvik, Östersund."

Jag skickar ut koderna via mejl eller mobilnummer. Jag kommer försöka skicka ut koden så fort som möjligt men det kan ta upp till nästa dag pga jobb.
Jag svarar här om ni har några frågor.

Ha en trevlig sommar
Mvh Derazee

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk
Avstängd

fina presenter man får eller hur

Visa signatur

Köksbord i trä | Fyra ex stolar | Fyra ex Engstarr sittdynor

Permalänk
Medlem

vad är värdet på värdecheckarna?

Permalänk
Medlem

@jurassic park: Haha ja eller hur 😂

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk
Medlem

@jensvo: Värdechecken täcker hela kostnaden för en 2D eller 3D film. Och IMAX filmer får man betala lite extra för. Så värdet beror ju på filmen då

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold

Permalänk
Medlem

Tjena, något utgångsdatum på dessa? Möjligen intresserad av ett par koder framöver

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

Undrar samma sak som @Mix0r, kan bli 4-5 koder till helgen

Permalänk
Medlem

@Mix0r: Tja! Det står att de ska hålla 6 månader efter att jag tagit ut dom men alla biljetter jag tagit ut på senaste slutar 2019-03-13.😅

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | 32GB DDR4-3200 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | MSI 3080 10GB SUPRIM X | ASUS TUF Gaming 850W Gold