bruden köpte fel tangentbord i present vad ska jag göra ?

Permalänk
Skrivet av Abbs:

Bra med ärlighet och uppriktighet i det förhållandet

Skickades från m.sweclockers.com

Vi båda är mycket ärliga med varandra men tjejen har haft mycket ångest över att hon köper dåliga presenter så är inte sugen att kasta in bensin i elden....

Visa signatur

Main dator: | I7 8700k | 2x 1080ti strix oc | Corsair obsidaian 750d | Samsung 970 Pro 512gb | Corsair H150i push pull | ASUS Z370 ROG MAXIMUS X FORMULA | Corsair Rm 850w | Asus rog swift 34 | 16gb ram gskill rgb |

Lan dator: | Corsair obsidain 250D | I7 7700k | Asus 1070 strix oc | corsair 16gb ram | benq XL 27 144hz | MSI Z270I Gaming Pro Carbon AC |

Who dares wins

Permalänk
Skrivet av needthatgaming:

Vi båda är mycket ärliga med varandra men tjejen har haft mycket ångest över att hon köper dåliga presenter så är inte sugen att kasta in bensin i elden....

Eller så är du dålig på att uppskatta det hon köper till dig

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Jobbig situation, som konflikträdd svensk hade jag använt det till dess att det var gammalt nog att hon inte reagerat på att man bytt ut det. Tror du hon skulle bli sårad av att du bytte ut det får du avgöra om relationen eller tangentbordet är viktigast.

Bara för att man "sårar" någon betyder det inte att relationen är över

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nexso:

Bara för att man "sårar" någon betyder det inte att relationen är över

Där är vi överens Du får så klart gräla och såra folk hur mycket du vill men jag undviker gärna bråk även om det inte innebär att relationen är över.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk

Lol, jag köpte en klocka och ett par örhängen. Hon gillade inget av det så det begav sig för oss båda till affären för att byta. Hon vart svinglad i slutet av dagen så!

Källa: sambo

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen R5 1600x @3,7GHz w/ Corsair H90 AIO water cooling | GPU: KFA2 GTX 1070 ti EX 8GB | RAM: Corsair Vengeance Red LED DDR4 16GB 3000Mhz | STORAGE: M2 Samsung 960 EVO 250GB + Samsung 860 EVO 1TB + WD Caviar Black 1TB 64mb/7200 | MOBO: MSI B350 Tomahawk | PSU: Corsair RM750x | CHASSI: Fractal Design R5 | OS: Win 10 | MONITOR: Acer XF270HUA 27" IPS 144hz Freesync |

Permalänk
Medlem

@Bakgrund: Bråkar man med sin sambo över ett tangentbord har man större problem än tangentbordet

Permalänk
Medlem
Skrivet av needthatgaming:

Som det står i titeln så köpte min tjej ett tangentbord till mig i present ett corsair k55 vilket är ett o mekaniskt tangentbord vilket jag inte gillar även inte en modell som jag vill ha. Men dum som jag är så spela jag med när jag fick det och sa att det var precis det jag ville ha osv.......

Hur löser man detta vill verkligen köpa mig ett annat tangentbord.

Nu när du väl gjort misstaget att ljuga för din flickvän så går det ju inte att säga sanningen längre, eller går hår, men det blir värre än om du sagt vad du kände direkt, förhållandet faller inte av att säga vad man känner

Du kan ju spilla ett glas vatten över det om du verkligen inte vill ta upp detta, eller så pratar du med flickvännen och säger som det är, att du inte ville vara otacksam, men att det var fel tangentbord.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare