Permalänk
Medlem

Gammal laptop med windows XP

Hej!

Söker en bärbar dator till felsökning av bilen med. Måste ha windows xp då programmen inte är uppdaterade på länge.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Skrivet av voltio:

Hej!

Söker en bärbar dator till felsökning av bilen med. Måste ha windows xp då programmen inte är uppdaterade på länge.

Läs hela annonsen här

Är det inte lättare att slå upp en virtuell burk på din nuvarande dator med xp?

Permalänk
Medlem

@voltio: Tror faktiskt jag har en sådan liggandes hemma. Ska ta en titta när jag kommer hem.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Avstängd

Har en fullt fungerade Lenovo t61 med windows xp du kan få köpa för 400 Pix.

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

@voltio Jag har ingen att erbjuda och vet inte hur det var med ut/ingångar på laptops på den tiden.
Men tänk på att du hittar en som har rätt ingång, troligtvis seriell com-port.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fireflies:

Är det inte lättare att slå upp en virtuell burk på din nuvarande dator med xp?

Funderade på det men en gammal xp dator kan väl inte vara så dyr att det ska vara värt att krångla med virtuella maskiner.

Skrivet av Deriveh:

@voltio: Tror faktiskt jag har en sådan liggandes hemma. Ska ta en titta när jag kommer hem.

Det får du gärna göra

Skrivet av Neonodia:

Har en fullt fungerade Lenovo t61 med windows xp du kan få köpa för 400 Pix.

PM

Skrivet av backlulund:

@voltio Jag har ingen att erbjuda och vet inte hur det var med ut/ingångar på laptops på den tiden.
Men tänk på att du hittar en som har rätt ingång, troligtvis seriell com-port.

Ansluts med vanlig USB så är inget problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av M_X_E_Q:

Där ser man, kanske kan skicka ett mail och fråga om dom har något gammalt pålitligt kvar.

Permalänk
Medlem

Tror jag har någon gamal lite Laptop hemme med Windows XP. måste kolla, lägger in bild om jag hittar den

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Har ett par gamla, ska kolla om jag hittar nån med nätsladden också. Du kan få den för en pizzapeng plus frakt i så fall.