Liten rensning (Chassin och kablar)

Permalänk
Medlem

Liten rensning (Chassin och kablar)

Hej,

Snart ska det flyttas, och det innebär en utrensning av sådant som inte används längre.

1. NZXT Phantom vit. Väl använt, så repor finns. Extra sidopanel för 200mm fläkt ingår. Saknar ena gummipluppen som nätagget ska stå på, men det har fungerat fint ändå.

250:-/bud eller gratis för dig som är under 18 år.

2. NZXT Phantom svart. Även detta väl använt och lagom repigt. Saknar några pcie-skydd på baksidan

250:-/bud eller gratis för dig som är under 18 år.

3. Fractal XL. Okänd årgång, men inte särskilt ny. Repig, saknar delar och lite lagom trasigt.

50:-/bud eller gratis för dig som är under 18 år.

4. En hög med modulära kablar. Finns några Coolermaster, några Fractal och ett gäng Corsair.

50:- för hela högen

5. Blandat kablage. Adapters, SATA-kabel med mera.

Skänkes

6. NZXT LED-slinga, orange med PCI-E kontrollerkort. Ej testad på något år.

Skänkes

7. Otestat 750Ti. Skänkes.

8. ASUS Frontpanel USB3. Typ http://www.linuxlookup.com/files/imagecache/thumb_large/asus_...

Skänkes.

Allt finns för upphämtning i Åkersberga. Om du är under 18 och inte har några möjligheter att hämta så kan jag köra hem till dig i Norrort (Sollentuna, Vallentuna, Österåker. Täby) för 50:- för leverans. Detta gäller endast er ynglingar som inte har möjlighet att hämta, och inte ni åldringar som är för lata för att ordna med transport.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bilderna hamnade lite i oordning, och jag fick inte plats med sista bilden på det blandade kablaget. Det innehåller en drös olika molex-adapters, SATA-kablar, någon fläktkabel, CPU-kraftkabel med mera.

Permalänk
Medlem

Tar gärna 750ti mot frakt

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

@DaDallas: Noterat. Om ingen hämtar det innan helgen är slut så skickar jag det, men föredrar såklart att slippa Posten.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna kabelhögen! Jag är runt Solna & fruängen trakterna. Är det smidigast att posta tror du eller har du vägarna förbi ibland?

Visa signatur

Gaming :Define R5 | X370-PRO | Ryzen 2600 | RTX2080 | 16GB DDR4 3200MHz 14CL | SSD: 960 EVO M.2 500GB & 850 PRO 500GB
Media: Node 304 | B350m | Ryzen 2700X | 16GB DDR4 | 24TB HDD | 870 EVO NvME 500GB

Permalänk
Medlem

@Ohdear: Tjena,

Sällan jag har vägarna förbi Solna eller Fruängen tyvärr, och i dagsläget ser jag helst att allting hämtas om det inte är i Norrort, har mycket att göra med både jobb och flytt just nu.

Kan eventuellt mötas upp i Kista under normal arbetstid.

Mvh
Daniel

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 350 för alla chassin. Är visserligen under 18, men skulle kännas fel att ta emot 3 chassin helt gratis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lozz:

@Ohdear: Tjena,

Sällan jag har vägarna förbi Solna eller Fruängen tyvärr, och i dagsläget ser jag helst att allting hämtas om det inte är i Norrort, har mycket att göra med både jobb och flytt just nu.

Kan eventuellt mötas upp i Kista under normal arbetstid.

Mvh
Daniel

Hm, jag avvaktar då en stund. Hittar du någon annan så kör hårt! Annars återkommer jag senare

Visa signatur

Gaming :Define R5 | X370-PRO | Ryzen 2600 | RTX2080 | 16GB DDR4 3200MHz 14CL | SSD: 960 EVO M.2 500GB & 850 PRO 500GB
Media: Node 304 | B350m | Ryzen 2700X | 16GB DDR4 | 24TB HDD | 870 EVO NvME 500GB

Permalänk
Medlem

100Kr + frakt för En hög med modulära kablar.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

Är intresserad av det vita nzxt chassit, ska undersöka möjligheterna att hämta. Kan betala en slant, även om jag ingår i "under 18"

Permalänk
Medlem

Tar gärna 750ti. Kan hämta om typ en vecka

Permalänk
Medlem

Hej,

Har ett bud på att hämta rubbet, och det prioriteras ju såklart. Det har varit mycket i inkorgen nu, men om inte han som hämtar allting lyckas lösa det så går alla chassin till TMG (förutsatt att han kan hämta), modulära kablar får nog åka kartong till Skåne (skog1s) och 750ti går till seraj5.

Permalänk
Medlem

@Lozz: Vad är budet för allting på?

Permalänk

kan komma och hämta kablarna och vita nzxt chassin imorgon!

Permalänk
Medlem

@Lozz hur blev de nu då? Går 750ti till mig eller har de gått till någon annan?