Stan Lee är död – blev 95 år

Permalänk
Medlem

R.I.P goda nyheten är dock att han är med i Capten Marvel filmen som handlar om hela Marvel vilket är hans viktigaste roll (kommer mars 2019)

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

RIP

Han måste dock skämts över alla Marvel filmer?

Skämts, varför det? Tror han var som barn på julafton vid varje ny film som skulle spelas in.

R.I.P Stan! Tack för allt du gett oss!

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Vila i frid!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

RIP

Troligen.
Det pratades ju en del om hur mycket inflytande han hade behållit över filmproduktionerna när Disney köpte det hela.
Men med tanke på vilken röra filmerna har varit så var det nog bara snack.
3 nystarter av spindelmannen är ju bara pinsamt.
Och X-Men som var grundbulten i Marvel hur länge som helst verkar döda och begravna, inte så konstigt då dom lät wolverine ta över helt.
Det enda som lyckats skapligt med kvalitén är ju Batman, "oh wait" det är ju DC...

Permalänk
Medlem

RIP in piece.

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Tacksam för allt han har skapat. RIP

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 9800X3D, AORUS 5090 Master ICE, 64GB RAM DDR5 6000MHz CL30 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: SAMSUNG G8 OLED/
"Konsol"-Dator: AMD 7950X,GPU: RTX 5080, 32GB DDR 5
Laptop: Macbook 16 M4 Max /48GB/40GPU/16CPU
ISP:1000/1000 Telenor

Permalänk

R.I.P 07

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

RIP

Med tanke på att han har varit med i de flesta av dem så tvivlar jag på att han skämdes över dem.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd

Passande att ha tråden under underhållning 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Shame, hans cameos är ju det man nästan vill se mest.
Undra om de kommer fortsätta lägga in i kommande filmer fast datoranimerad då ofc.

Fattade inte vad du menade först

Snacka om jag missat han i flesta marvel filmerna, är ju snyggt inklippt så man knappt märker han.

Såg detta på tuben
https://www.youtube.com/watch?v=HnByuUqMeko

Är ju riktigt synd han har gått bort, men tror hans inflytande på senare filmer har varit mindre (men kan ju ha fel). Hur som helst tråkigt han har gått bort, känns ju lite som en era har gått i graven i filmindustrin (är ju flera bra som gått bort senaste åren).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd

Livet går vidare.

Permalänk
Medlem

Så jävla creepy, satt och kollade Guardians Of The Galaxy 2 med en polare när jag kom hem och läste detta.
R.I.P

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Tråkig nyhet. Han var en riktig glädjespridare på många sätt.

Skrivet av Haziza:

RIP

Det där var ju rätt klasslöst att skriva i en tråd hans död.

Permalänk
Medlem

Då kom till slut dagen, när nästa Marvel film man ser på bio slutar med "In memory of". Starkt jobbat av en riktig kämpe!

Visa signatur

#1:
AMD Ryzen 9 5900X || 32GB @ 3600Mhz || MSI RTX 4070 Super

#2:
AMD Ryzen 5 9600X || 32GB @ 6000Mhz || Radeon 6800 XT "FE"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Troligen.
Det pratades ju en del om hur mycket inflytande han hade behållit över filmproduktionerna när Disney köpte det hela.
Och X-Men som var grundbulten i Marvel hur länge som helst verkar döda och begravna, inte så konstigt då dom lät wolverine ta över helt.
Det enda som lyckats skapligt med kvalitén är ju Batman, "oh wait" det är ju DC...

DC fanboy?
Det är ju bättre att nystarta en serie än att fortsätta en historia, men byta skådis då kontraktet gått ut.

Riktigt tråkigt att han gick bort, skapade så många bra IPs och gett ett stort nöje till mååånga människor.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Skämts, varför det? Tror han var som barn på julafton vid varje ny film som skulle spelas in.

R.I.P Stan! Tack för allt du gett oss!

Då han jobbade hela vägen in i graven trots att han borde va rik som en troll så trivdes han nog rätt bra

RiP legenden

Permalänk
Medlem

F

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

En av de största glädjespridarna på planeten. 95 är respekt. RIP

Visa signatur

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weiman:

Det hoppas jag verkligen inte, vore ju otroligt smaklöst.

På vilket sätt? Själv skulle jag se det som att hedra honom.

Skrivet av Haziza:

RIP

Varför? De nya Marvel-filmerna är de bästa superhjälte-filmer som någonsin spelats in (enligt mig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Troligen.

Rättigheterna till filmatiseringar av Spider-Man hålls av Sony och har alltid gått igenom deras dotterbolag Columbia. Dessa stod alltså för inkarnationerna med Tobey Maguire och Andrew Garfield. Inte förrän Captain America: Civil War hade man kommit överens med Marvel Studios, vilket innebar att man startade om igen.

Rättigheterna för filmatiseringar med X-Men tillhör 20th Century Fox. Alla filmer med X-men och dess karaktärer distribueras och utvecklas genom bolaget, och det är alltså inte som del av Marvel Studios eller Marvel Cinematic Universe.

Så peka inte alla fingrar mot Disney eller Marvel här. De kanske har veto på story och så, men valet kring filmatiseringarna ligger helt på ovanstående. Fast på samma sätt ska man inte hylla Disney eller Marvel Studios om man t.ex. gillade filmen Logan. Tacka istället 20th Century Fox.

Permalänk

RIP

Starkt jobbat måste jag säga att man klarat sig så länge.

Visa signatur

Thermaltake Level 10-GT | Gigabyte Aorus X299 Gaming 7 Socket 2066 | Intel Core i7-7820X | G.Skill Trident Z RGB Series 32GB | Gigabyte AORUS GTX 1080 Ti | SSD 120GB Intel 520 | XFX 750W Black Edition | BenQ XL2411 24" 144hz | Razer Taipan BF4 Edition | Razer Blackwidow BF4 Edition | Sennheisser G4me Zero |

Permalänk
Medlem

RIP!

Mycket bra från gubben, och 95 år.. Inte illa pinkat.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Permalänk
Medlem

Blir man så gammal så väljer jag att fira hans liv istället för att sörja hans död xD RIP

Permalänk
Inaktiv

Ja, fantastisk ålder för en fantastisk människa... Är synd att han gått vidare, RIP.

Permalänk
Medlem

RIP.

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem

Vila i frid!
Han fick ett långt och produktivt liv och hans minne består.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Permalänk
Medlem

Riktigt tråkiga nyheter. Vila i frid. o7

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 9070 XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Tack för allt, växte upp med Spindelmannen och X-men. Han hade en otrolig fantasi och verkade ha ett sinne för humor med.

"Excelsior!"

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet