Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Calma:

Från Webhallens 20-års rea:

Webhallen Custom Config - Montering av dator 20kr

Philips Hue LightStrips+ - 2 meter 499kr

Bose SoundLink Mini Series II - Carbon 990kr

Philips Hue Color - Startkit / E27 / 3-pack + Dimswitch 1.290kr

ASUS ROG Strix Z390-F GAMING - ATX / Z390 1.790kr

Överlag är det mest utförsäljning av gammalt skrot de vill bli av med.
Ingen märkvärdig rea.

Tycker det varit så väldigt länge nu. Rätt besviken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Ingen märkvärdig rea.

Vart hittar man detta? Klickar runt på sidan utan att resultat

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebstr:

Vart hittar man detta? Klickar runt på sidan utan att resultat

https://www.webhallen.com/se/campaign/7830-Webhallen-20-ar-Tj...

Permalänk
Medlem

Har kampanjen ens börjat? Höga priser på allt ju..

Permalänk
Medlem

Jag håller med, folk klagar på något som troligen inte börjat ännu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gissningsvis bara för guldmedlemmar än så länge? Typiskt att man bara har ~500 poäng kvar till guld

Permalänk
Medlem

Snälla, läs länken. Står ju nästan högst upp, men får väl göra det extra tydligt.

"Här kommer flygplanet, öppna hangaren...." mm, så gott!

"Tack för att du är medlem hos oss! Se till att vara inloggad på sidan för att se kampanjpriser (kan även behövas en refresh av sidan). Har du hittat till den här sidan utan att vara minst Lvl 9 i vårt medlemssystem? Välkommen tillbaka måndag 25 februari. :)"

Permalänk
Skrivet av Calma:

Ingen märkvärdig rea.

Vilken level måste man vara för att del av dessa erbjudanden? Dyker ej upp för mig.
Edit: läste ovanför!

Visa signatur

Fractal Node 202 | Ryzen 5700G | RTX 3070 8GB | 32GB LP DDR4 | Samsung 870 500gb | Thermalright AXP-100 Full copper | ARCTIC P12 Slim PWM PST - 120 mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Webhallen har liknande deal för sina guldmedlemmar, dock utan spelen (?) https://i.imgur.com/4UiGxHC.png

3 990 kr för den som vill spara 459:-.
https://www.webhallen.com/se/product/295722-ASUS-ROG-STRIX-Ge...

*edit: spelen ingår!

Klickar jag på länken så gäller inte erbjudandet, går jag istället in på Webhallen->Kundprofil->medlemserbjudanden så gäller det fortfarande, skumt eftersom jag även är inloggad då jag klickar direkt på länken.

§11 /mod
Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Webhallen har liknande deal för sina guldmedlemmar, dock utan spelen (?) https://i.imgur.com/4UiGxHC.png

3 990 kr för den som vill spara 459:-.

*edit: spelen ingår!

Surt att man missa det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wezzor:

Surt att man missa det

Gäller fortfarande, se min kommentar ovan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elloy:

Tack, men såg nu att jag dessvärre bara är silvermedlem, och inte guldmedlem :<

Permalänk
Skrivet av Elloy:

Skrivet av Wezzor:

Tack, men såg nu att jag dessvärre bara är silvermedlem, och inte guldmedlem :<

Jag ser inte det, trots att jag är lvl 9 Guld. Varken via länk eller via kundprofil. De har nog tagit bort den.

Visa signatur

Primär rigg: Nano S | Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White | 16GB DDR4 | SF750 |
Plexserver: Jonsbo N3 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB DDR5 | SF450 | LSI 9341-8i |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falukorvig:

Jag ser inte det, trots att jag är lvl 9 Guld. Varken via länk eller via kundprofil. De har nog tagit bort den.

Tror det med. Kn inte heller se den. Någon som kan?

Permalänk
Medlem

Finns det någon vettig laptop i Webhallens erbjudanden? Tänkte mest på dem som låg runt 5000kr. Inget spelade.

Permalänk

Tror det har blivit fel. 3999:- för ett 2060 ROG Strix med 2 spel är lite för bra för att vara sant

Visa signatur

Spelburk: 7800X3D | MSI 4090 Gaming X Slim | G.Skill 32GB 6000/CL32 | MSI MPG B650 Carbon WiFi | Kingston 3200 2TB | Noctua U12S | Fractal Design North 6x Noctua NFA12x25 | NZXT C1500W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Ingen märkvärdig rea.

Fast nu snackar du ändå en hel del strunt. En platta energidryck med skumtomtesmak med 22 % rabatt. Blir inte bättre...

Nä... Jag håller med. Jag har en lista med saker jag kan tänka mig att köpa om de reas ut tillräckligt mycket. Det verkar som att den listan blir orörd även den här gången.

Skrivet av Elloy:

Klickar jag på länken så gäller inte erbjudandet, går jag istället in på Webhallen->Kundprofil->medlemserbjudanden så gäller det fortfarande, skumt eftersom jag även är inloggad då jag klickar direkt på länken.

Jag kan inte se den under mina erbjudanden. Jag är level 13 (vit) vilket jag vill minnas är högre än guld så jag antar att jag också borde se erbjudandet...
Är inte så intresserad av den själv men har en släkting utan webhallen konto som är intresserad. Nåja...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Fast nu snackar du ändå en hel del strunt. En platta energidryck med skumtomtesmak med 22 % rabatt. Blir inte bättre...

Nä... Jag håller med. Jag har en lista med saker jag kan tänka mig att köpa om de reas ut tillräckligt mycket. Det verkar som att den listan blir orörd även den här gången.

Jag kan inte se den under mina erbjudanden. Jag är level 13 (vit) vilket jag vill minnas är högre än guld så jag antar att jag också borde se erbjudandet...
Är inte så intresserad av den själv men har en släkting utan webhallen konto som är intresserad. Nåja...

Kan inte heller se 2060 längre. Jag köpte den först men avbokade efter jag tänkt till lite.
Det jag köpte var Bose SoundLink Mini Series II - Carbon för 990kr vilket är helt okej.
Ramlade även med Hue lighstrips 2m för 499kr men i övrigt var det inte mycket som föll mig i smaken.
Bara massa skit tv-apparater och överlag ren dynga. Hajpad rea och för att vara ett 20 års "firande" så var detta kasst enligt mig.

Förväntar mig inte att de ska skänka bort grejer men de kan väl slänga in typ 10-15% på några grejer som faktiskt inte är dammsamlare, exempelvis lite premiumskärmar, tv, ljud m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falukorvig:

Skrivet av lhugo:

Tror det med. Kn inte heller se den. Någon som kan?

Skrivet av Trunk:

Kan tyvärr inte heller se erbjudandet längre...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Kan inte heller se 2060 längre.

Såg nu att den fortfarande finns kvar under erbjudandesidan, däremot har den ursprungspriset kvar medan alla(?) andra produkter är nedsatta. Aja... jag kommer ha ett halvt öga på den. Sjunkar priset en tusenlapp igen så tror jag det blir ett köp. Inte varje gång man köper ut ett grafikkort åt sin släkting. Samma straff som att langa sprit tro?

Skrivet av Calma:

Förväntar mig inte att de ska skänka bort grejer men de kan väl slänga in typ 10-15% på några grejer som faktiskt inte är dammsamlare, exempelvis lite premiumskärmar, tv, ljud m.m.

Håller med. Jag har väl aldrig tyckt om reor men har samtidigt alltid haft lite koll om de varit lite större. Man skulle ju kunna misstänka att en butik som firar 20 år borde kunna ha lite goda rabatter. Visst finns det några varor till ett nedsatt pris, 970 Evo 1Tb kostar t.ex. bara en njure istället för två. Däremot är nästan allting som är listat ointressant för de allra, allra flesta.

Permalänk

Någon som kan skvallra om vad det blir för pris för ASUS RT-AC68U och RT-AC86U i Webhallens kampanj?

Permalänk
Medlem
Skrivet av thg-linus:

Någon som kan skvallra om vad det blir för pris för ASUS RT-AC68U och RT-AC86U i Webhallens kampanj?

ASUS RT-AC68U
https://www.webhallen.com/se/product/202948-ASUS-RT-AC68U-Nor...
999 kr för mig.

Asus RT-AC86U
https://www.webhallen.com/se/product/273912-Asus-RT-AC86U-Gam...
1.490 kr för mig.

Det måste man ju ändå säga är ett ganska juste pris. Synd bara att man inte behöver en router

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Såg nu att den fortfarande finns kvar under erbjudandesidan, däremot har den ursprungspriset kvar medan alla(?) andra produkter är nedsatta. Aja... jag kommer ha ett halvt öga på den. Sjunkar priset en tusenlapp igen så tror jag det blir ett köp. Inte varje gång man köper ut ett grafikkort åt sin släkting. Samma straff som att langa sprit tro?

Håller med. Jag har väl aldrig tyckt om reor men har samtidigt alltid haft lite koll om de varit lite större. Man skulle ju kunna misstänka att en butik som firar 20 år borde kunna ha lite goda rabatter. Visst finns det några varor till ett nedsatt pris, 970 Evo 1Tb kostar t.ex. bara en njure istället för två. Däremot är nästan allting som är listat ointressant för de allra, allra flesta.

Jag misstänker att de släpper för 3.990kr igen vid midnatt men att de "pausade" så att den inte skulle sälja slut till guld+.
Väldigt dåliga rabatter på 1. Mobiltelefoner 2. Premiumskärmar (9k+) 3. TV för att nämna några exempel.

Nåväl, ska sluta klaga. Kommer alltid nya reor framöver.

Permalänk

Tack, det var precis vad jag hade hoppats på!
Antar att 86an är värd den priskillnaden?

Permalänk
Medlem

RTX 2060 finns nu på webhallen igen för 3.990kr

Permalänk
Skrivet av Calma:

Jag misstänker att de släpper för 3.990kr igen vid midnatt men att de "pausade" så att den inte skulle sälja slut till guld+.
Väldigt dåliga rabatter på 1. Mobiltelefoner 2. Premiumskärmar (9k+) 3. TV för att nämna några exempel.

Nåväl, ska sluta klaga. Kommer alltid nya reor framöver.

Du hade rätt. Ute för 3.990kr igen nu efter midnatt.

Visa signatur

CPU: Intel i5 8600K - Mobo: Asus Z370-F - RAM: Corsair Vengeance RGB DDR4 3200MHz, 4x8GB - GFX: Asus Strix RTX 2060 - SSD: Samsung 750 EVO, 840 EVO, 960 EVO, 850 PRO - HDD: WD Red 4TB - PSU: EVGA SuperNova G2 750W - Chassi: Fractal Design Define R4 Window - OS: W10

Permalänk
Medlem

Fick också tag på ett 2060 strix från webhallen för 3999! inte bästa priset men får duga tills Navi kommer

Visa signatur

Saknar flådig PC för tillfället...

Permalänk

Uppe igen!

Skrivet av Tyski:

Fick också tag på ett 2060 strix från webhallen för 3999! inte bästa priset men får duga tills Navi kommer

??? Bästa 2060-kortet med 2 spel dessutom.

Visa signatur

Spelburk: 7800X3D | MSI 4090 Gaming X Slim | G.Skill 32GB 6000/CL32 | MSI MPG B650 Carbon WiFi | Kingston 3200 2TB | Noctua U12S | Fractal Design North 6x Noctua NFA12x25 | NZXT C1500W

Permalänk
Medlem

Hur får man spelen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

Uppe igen!

??? Bästa 2060-kortet med 2 spel dessutom.

Jag kan inte hitta någonstans att det ingår spel. Är jag blind eller antar du bara att spel ingår eftersom det ingår från andra återförsäljare?

Dessutom får man bara välja ett spel om man köper en 2060/2070, så är det i alla från andra återförsäljare, t.ex. komplett.

Edit: Under den tid det tog att skicka ett kort sms sjönk lagerstatusen med fem enheter. Så känn ingen press ni som velar...