Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av Trunk:

Jag kan inte hitta någonstans att det ingår spel. Är jag blind eller antar du bara att spel ingår eftersom det ingår från andra återförsäljare?

Dessutom får man bara välja ett spel om man köper en 2060/2070, så är det i alla från andra återförsäljare, t.ex. komplett.

Skrivet av Wezzor:

Hur får man spelen?

Spelen skickas via mail. spel-bundle grejerna står på en annan sida (borde stått skrivet med grafikkortet ja)

Edit: Här är de, välj mellan Anthem/BFV + Far Cry = 2 spel totalt
https://www.webhallen.com/se/campaign/7731-NVIDIA-Geforce-RTX...
https://www.webhallen.com/se/campaign/7784-ASUS-FarCry-New-Da...

Permalänk
Medlem

Bannern på komplett gällande New Dawn leder till:
https://promotion.asus.com/en/promotionform/acnfcnd/step-1
Please login first with your ASUS VIP Account! (Vad är detta?)

Den andra kampanjen har ingen länk vad jag kan se på komplett men det står:
Köp GeForce RTX 2070 eller RTX 2060 och välj mellan Battlefield V eller Anthem.

Har man tid, lust och energi kan man ju faktiskt kontakta webhallen så har man det svart på vitt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Jag kan inte hitta någonstans att det ingår spel. Är jag blind eller antar du bara att spel ingår eftersom det ingår från andra återförsäljare?

Dessutom får man bara välja ett spel om man köper en 2060/2070, så är det i alla från andra återförsäljare, t.ex. komplett.

du får väl Far Cry, och sen får du välja mellan BFV och Anthem vad jag har förstått.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

@SuperFlugan: Bästa 2060, men fortfarande överprisat mot vad det borde vara (ja, jag är smått skeptiskt till det gröna laget)

Visa signatur

Saknar flådig PC för tillfället...

Permalänk
Medlem

Grymt bra deal. Idag är också sista dagen som BFV/Anthem ingår.

Permalänk
Skrivet av TKD_1337:

Grymt bra deal. Idag är också sista dagen som BFV/Anthem ingår.

Hos alla butiker?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyski:

@SuperFlugan: Bästa 2060, men fortfarande överprisat mot vad det borde vara (ja, jag är smått skeptiskt till det gröna laget)

Man kan nog dock sälja det för en hyfsat slant på tradera när det är väl dags att byta ut.
Det är ju trots allt en ROG STRIX

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Tyski:

@SuperFlugan: Bästa 2060, men fortfarande överprisat mot vad det borde vara (ja, jag är smått skeptiskt till det gröna laget)

Aja, jag är grymt nöjd med denna deal efter att ha letat begagnade GTX 1080 som folk ville ha nästan 4k för

Permalänk
Medlem

@Wezzor: Sant

Visa signatur

Saknar flådig PC för tillfället...

Permalänk
Medlem

Zotac är nog den enda tillverkaren jag hade köpt ett jättedyrt grafikkort från som RTX 2080 eller 2080 TI. Den femårsgarantin vill jag ha om jag lägger ut 8000-12000 kr på en kampanjvara (Zotac GeForce RTX 2080 Ti AMP Gaming 11GB (ZT-T20810D-10P) kostar 11900 kr).

Permalänk

@TKD_1337: Undrar om de tänker förlänga den eller börja med någon ny deal. Såg att AMD:s kampanj var förlängd (på NetonNet iaf)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

*Tråd rensad*

Tack! När ni rensar tipstråden från diskussion, informerar ni dem vars inlägg ni raderar utöver meddelande i tråden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

Aja, jag är grymt nöjd med denna deal efter att ha letat begagnade GTX 1080 som folk ville ha nästan 4k för

Jo, det är ju det vettigaste köpet just nu! Ska vara extremt svalt och ljudlöst vilket väger tyngst för mig. Köper inte ett kort som inte är tyst

Visa signatur

Saknar flådig PC för tillfället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

@TKD_1337: Undrar om de tänker förlänga den eller börja med någon ny deal. Såg att AMD:s kampanj var förlängd (på NetonNet iaf)

Nvidia skickar inte med något till GTX 1660 Ti så jag tror de nöjer sig nu.

Permalänk
Skrivet av merdique:

informerar ni dem vars inlägg ni raderar utöver meddelande i tråden?

Nej

Permalänk
Medlem

Skönt ni rensar ENDAST TIPS tråden, men folk verkar inte lära sig.

7 mail idag om massa snack.
Det bästa är när någon skriver: "@screamin-daemon: Sorry! Var helt övertygad om att det var där jag skrev..." i samma jäkla endast tips tråd direkt efter och man får ännu ett mail. ¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Zotac GeForce RTX 2080 Ti AMP Gaming 11GB och ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming är slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Skönt ni rensar ENDAST TIPS tråden, men folk verkar inte lära sig.

7 mail idag om massa snack.
Det bästa är när någon skriver: "@screamin-daemon: Sorry! Var helt övertygad om att det var där jag skrev..." i samma jäkla endast tips tråd direkt efter och man får ännu ett mail. ¯\_(ツ)_/¯

Det var jag, skulle gärna göra det igen om jag visste att det var så retsamt för vissa 😉, hoppar man mellan trådarna på mobil är det svårt att hålla koll dock!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Saknar flådig PC för tillfället...

Permalänk
Medlem

Webhallen under denna vecka!
4x XP hela veckan på alla köp (gäller alla ordrar som läggs, skickas eller hämtas upp under veckan)

https://www.webhallen.com/se/campaign/7823-Webhallen-20-ar-Va...

Lade till länk
Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

@TKD_1337: oj, det gick fort 😁 finns några enstaka ex i butik men hur många hade dom k web lager egentligen?

Permalänk
Skrivet av Alrik:

@TKD_1337: oj, det gick fort 😁 finns några enstaka ex i butik men hur många hade dom k web lager egentligen?

Jag var uppe kl 00:00 och beställde ett. Sen försvann resten av de 17 korten på en timma typ.

Permalänk
Medlem

Jag panikköpte ett innan jag somnade då jag räknade iskallt med att alla skulle vara slut innan jag vaknade.
Har inte bestämt mig än.. vet ni hur det funkar med spelen vid retur? Kan jag ta spelet idag och sedan "lämna tillbaka" det också om jag vill nyttja öppet köp om några dagar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nej, tar du spelen försvinner öppet köp.

Permalänk
Medlem

Någon som fått mail angående spelen än?

Permalänk
Skrivet av Alrik:

Nej, tar du spelen försvinner öppet köp.

Va? Spelen kommer ju via email. Kan ju inte skicka tillbaka dom till butiken, då de inte vet om koden är använd eller ej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alrik:

Nej, tar du spelen försvinner öppet köp.

Oberoende så gäller ångerrätten om köpet gjorts på distans, detta enl. gällande lagstiftning i DAL.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Oberoende så gäller ångerrätten om köpet gjorts på distans, detta enl. gällande lagstiftning i DAL.

Exempel på varor och tjänster där ångerrätten inte gäller:
Digitalt innehåll som levereras på annat sätt än på ett fysiskt medium (USB-minne, CD, DVD etc.), till exempel appar, musik och datorprogram som du streamar eller laddar ned. Du ska uttryckligen ha gått med på att det inte finns någon ångerrätt om du väljer att få innehållet levererat digitalt.

Från Hallå Konsument

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

Angående kuponger så kan de inte häva ångerrätt på grafikkortet enl. lagen om distansavtal. Däremot om kupongerna aktiverats så får de göra avdrag för det om de. Finns en tidigare tråd om det här på SweC

Permalänk
Skrivet av Fextreme_fa:

Angående kuponger så kan de inte häva ångerrätt på grafikkortet enl. lagen om distansavtal. Däremot om kupongerna aktiverats så får de göra avdrag för det om de. Finns en tidigare tråd om det här på SweC

Hur "lämnar" man tillbaka oanvända kuponger man fått på mail dock? Hur vet de att koden inte är använd utan att själv testa på inlösensidan och därmed själva förbruka koden.