Program/plugin eller liknande som håller koll på ord åt en? (SEO-hjälp)

Permalänk
Avstängd

Program/plugin eller liknande som håller koll på ord åt en? (SEO-hjälp)

Tjo! Jag skriver många SEO-artiklar och jag undrar om det finns några gratisprogram eller gratisplug-ins för Microsoft Word som låter en mata in vilka keywords man vill att den skall räkna och sedan ange keyword densiteten (keyword/antal totala ord) så att man slipper behöva markera text och visa hur många ord. Alltså, hur kan man snabba upp detta som?

Många SEO-tjänster verkar vara internetbaserade endast, även dessa skrivtjänster, vilket irriterar mig eftersom det betyder att man inte kan arbeta om man förlitar sig för mycket på det när internet väl försvinner ett tag. Webtexttool verkar vara det enda som gäller om det inte går att hitta eller programmera en egen lösning.

Några tips om plug-ins eller ordbehandlingsprogram med SEO-stöd? (dvs., räkna antalet utvalda primära och sekundära keywords) Tack för hjälp på förhand! / AplAy.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

skriv i word -> spara fil -> convertera till text -> dra igenom script (e.g. SEO)

kanske något?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wirlez:

skriv i word -> spara fil -> convertera till text -> dra igenom script (e.g. SEO)

kanske något?

Finns det något lättskrivet skript man kan fixa i något programmeringsspråk då? Typ i enkelhet i nivå av AutoHotkey-programmering.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |