Permalänk
Medlem
Skrivet av sKRUVARN:

Källa på det? Vad jag vet så har de fortfarande inte adresserat den frågan. Är väl dock inte direkt osannolikt.

Verkar som vi fått svar på vår tidigare diskussion nu:

"If you dislike layering, worry not. Layering will only be used for a couple of weeks or maybe a month at the start of Classic WoW, in order to balance the huge influx of players in the same zones. Once the situation reaches a controlled state, it will be completely disabled and realms will once more have one instance of themselves. Layering also will not happen after Phase 1, the importance of that being that Phase 2 is planned to introduce the World Boss Kazzak, with the Green Dragons being released later on, both of which would make layering a tool to disrupt the flow of World Bosses in Classic."

https://www.wowhead.com/news=291722/layering-in-classic-wow

Sen ser det ut att vara mer en bugg eller inte implementerat ordentligt på dom där klippen, eller varför inte bara respawn? poängen med layering istället för sharding är ju att de inte ska vara adaptiva, så du stannar i instancen tills du lämnar zonen.

https://youtu.be/O3b423uqrdo
Tipsout intervju med devs. Xrealm bgs fanns i 1.12 och det är 1.12 dom baserar allt på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av sKRUVARN:

Är det sagt att de kommer ha kvar gamla server namn? Kul isf! Var nog lika mycket svenska på Stormscale som Shattered Hands, och flera EU top20 guilder på den också, tills ja de öppnade för migrering och alla stack åt olika håll för att slippa lagg och zerg kring instancer.

Kom ihåg att man satt på IRC mitt i natten för att föröka få någon synk för vilken server som skulle gälla, men blev splitt ändå mellan shattered hands och stormscale. Blev iof trångt nog för pve guilder ändå så kanske var lika bra.

edit.
Hittade detta nostalgiska blogginlägg https://www.method.gg/wormie-s-classic-vanilla-ragnaros-and-t... Vilka tider!

För att undvika förvirring kommer helt nya servernamn användas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av röksvamp:

Kikat en del på streams nu i dagarna och som jag sa till mina vänner... den blandade känslan av nostalgi och dödsångest är minst sagt något jag aldrig känt förr. Man både gillar och ogillar det man ser på samma gång.

Jag vill inte säga att jag är hypad, men en sak är mer eller mindre säker, jag kommer spela.
Eftersom man är småbarnsförälder nu för tiden så siktar jag på att bli level 60 någon gång under 2021, ska bli skoj att köra UBRS 100 gånger!

PS,
Damnation @ Bloodscalp rules

Löser det genom att köra ett långt LAN där jag hoppas bli 50 iaf ^^

Jag är sjukt hypad iaf, svåraste är att välja vad man ska spela! Kommer mest troligen bara bli en 60!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purrfected:

Löser det genom att köra ett långt LAN där jag hoppas bli 50 iaf ^^

Jag är sjukt hypad iaf, svåraste är att välja vad man ska spela! Kommer mest troligen bara bli en 60!

Jag kommer nog också bara köra en... Hade gärna kört Warlock för mount (boost på ekonomin så jag kan skaffa professions istället) och jag gillar klassen men ska jag köra PvE som jag alltid gjort så lär det ju bli tufft med cap på debuffs i raids att få in warlocks. Kanske ska köra PvP istället..?
Warrior / mage är ju top dps, warrior top(enda) tank för raids.

Ps, jag körde inte i Vanilla mer än lvl typ 30 utan körde mest i WOTLK.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Är de någon som fått beta access?

Visa signatur

*Corsair Vengenace LPX 3600MHz*
*GIGABYTE Z690 Gaming DDR4*
*Radeon RX6900xt MERC 319 Limitid black*
*Samsung SSD 970 EVO 1TB*
*Intel® Core™ i9-12900K CPU @ 5.2GHz*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jag kommer nog också bara köra en... Hade gärna kört Warlock för mount (boost på ekonomin så jag kan skaffa professions istället) och jag gillar klassen men ska jag köra PvE som jag alltid gjort så lär det ju bli tufft med cap på debuffs i raids att få in warlocks. Kanske ska köra PvP istället..?
Warrior / mage är ju top dps, warrior top(enda) tank för raids.

Ps, jag körde inte i Vanilla mer än lvl typ 30 utan körde mest i WOTLK.

Ahh samma anledning för mig med Warlock faktiskt! Präst hade varit nice på max, blir en dvärg präst isf och fear ward kommer alltid vara eftertraktat.
Warlocks har hög prio på debuffs, spelar du i en någorlunda seriös guild, så är warlocks ett måste. Dock så kommer du med största sannolikhet inte få köra CoA, det är Elements och/eller Shadow som gäller. Summons är alltid eftertraktat med.

Druid tanks har dom kört en hel del på privat servrar har jag sett, tror det kommer vara en större blandning på tanks i Classic.

Rogue är top dps med. Kika videos på typ WF Ragnaros och KT, mycket Rogues i toppen.
Spelade Mage och Priest i Vanilla, Mage i början och Priest AQ och Naxx. Clearade dock inte Naxx, men tog några bossar.
Hunters ser man där uppe ibland med.
Tror det kommer vara en helt annan prioritet nu i Classic än det var i Vanilla. Paladins tex, verkar ska köra Ret, i Vanilla var de nästan alltid Holy. Man tog med dom för buffar. Warrior fick sällan köra något annat än Tank i raids. Man tog oftast en Rogue eller Mage istället, de scalar dock mycket bra på gear och en Warrior med Sulfuras gör mer skada än de flesta! För o inte tala om Rogue med TF dock.

Gillar att Hunters och Priests får bra epic vapen med, visst, du får farma en del eller punga ut några hundra g, men lätt värt det för det du får!

Edit: Vill verkligen köra Enchanting, blivit lite sugen på Alchemy nu på senare med, men blir nog Tailoring/Enchanting, tänker att jag kommer tjäna en del cash på bags då med. Om man är med o lvlar snabbt i början.
Ska dessutom lvla med en polare, så billigare mount kommer inte vara lika fördelaktigt.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purrfected:

Ahh samma anledning för mig med Warlock faktiskt! Präst hade varit nice på max, blir en dvärg präst isf och fear ward kommer alltid vara eftertraktat.
Warlocks har hög prio på debuffs, spelar du i en någorlunda seriös guild, så är warlocks ett måste. Dock så kommer du med största sannolikhet inte få köra CoA, det är Elements och/eller Shadow som gäller. Summons är alltid eftertraktat med.

Druid tanks har dom kört en hel del på privat servrar har jag sett, tror det kommer vara en större blandning på tanks i Classic.

Rogue är top dps med. Kika videos på typ WF Ragnaros och KT, mycket Rogues i toppen.
Spelade Mage och Priest i Vanilla, Mage i början och Priest AQ och Naxx. Clearade dock inte Naxx, men tog några bossar.
Hunters ser man där uppe ibland med.
Tror det kommer vara en helt annan prioritet nu i Classic än det var i Vanilla. Paladins tex, verkar ska köra Ret, i Vanilla var de nästan alltid Holy. Man tog med dom för buffar. Warrior fick sällan köra något annat än Tank i raids. Man tog oftast en Rogue eller Mage istället, de scalar dock mycket bra på gear och en Warrior med Sulfuras gör mer skada än de flesta! För o inte tala om Rogue med TF dock.

Gillar att Hunters och Priests får bra epic vapen med, visst, du får farma en del eller punga ut några hundra g, men lätt värt det för det du får!

Edit: Vill verkligen köra Enchanting, blivit lite sugen på Alchemy nu på senare med, men blir nog Tailoring/Enchanting, tänker att jag kommer tjäna en del cash på bags då med. Om man är med o lvlar snabbt i början.
Ska dessutom lvla med en polare, så billigare mount kommer inte vara lika fördelaktigt.

Härlig sammanfattning! Jag spelade mycket hunter i mina dagar men osäker på hur det kommer fungera på en "casual++"(spela en hel del men inte hardcore) nivå, spelar nog hellre Warlock.

Rogue, warrior och mages tror jag kommer vara en bra överflöd på då de flesta jag sett vill spela det faktiskt. Ret pala och druid tank var ju nästan omöjligt i vanilla men nu är ju spelarbasen otroligt mycket bättre på spelet också så det kanske gör skillnad.
Blir spännande oavsett vad som sker tror jag.

Det är väl 1 eller 2 debuffs som är hög prio på men inte "dots" så i raids är det väl mest soulshards, shadowbolt, fear/banish/cc/dots på adds som gäller vad jag läst.

Jag kommer nog spela själv eller försöka få med nån vän att köra. Tailoring enchanting är nog också nästan vad jag också skulle på faktiskt. Billigare mount är fördelaktigt på så vis att man kan lägga det guldet på något annat bättre.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timergu:

https://youtu.be/O3b423uqrdo
Tipsout intervju med devs. Xrealm bgs fanns i 1.12 och det är 1.12 dom baserar allt på

Skickades från m.sweclockers.com

Har du timestamp?

De ändrar ju lite som de vill så bara för att det är så i 1.12 så måste det ju inte betyda att det kommer vara så i classic (även om det såklart är troligare att det kommer fungera som i 1.12). Sharding/layering och 2h fönster för raid bop loot trading osv är ju inte direkt 1.12 features.

edit. Anledningen till varför jag var lite nyfiken var för att väldigt många har frågat om det kommer vara xrealm eller inte på blizzards forum, på samma sätt som att många undrat om de kommer använda gamla AV. Och när de gick ut med PVP "planen" så gav de ganska mycket information, t ex att nya AV skulle användas, men de nämnde inte crossrealm. Så imo kändes det som att de faktiskt inte bestämt än.

Skrivet av Timergu:

För att undvika förvirring kommer helt nya servernamn användas

Skickades från m.sweclockers.com

Ah ok, förståeligt, men också lite tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Härlig sammanfattning! Jag spelade mycket hunter i mina dagar men osäker på hur det kommer fungera på en "casual++"(spela en hel del men inte hardcore) nivå, spelar nog hellre Warlock.

Rogue, warrior och mages tror jag kommer vara en bra överflöd på då de flesta jag sett vill spela det faktiskt. Ret pala och druid tank var ju nästan omöjligt i vanilla men nu är ju spelarbasen otroligt mycket bättre på spelet också så det kanske gör skillnad.
Blir spännande oavsett vad som sker tror jag.

Det är väl 1 eller 2 debuffs som är hög prio på men inte "dots" så i raids är det väl mest soulshards, shadowbolt, fear/banish/cc/dots på adds som gäller vad jag läst.

Jag kommer nog spela själv eller försöka få med nån vän att köra. Tailoring enchanting är nog också nästan vad jag också skulle på faktiskt. Billigare mount är fördelaktigt på så vis att man kan lägga det guldet på något annat bättre.

Tänker du för förberedelser, farma för ammo osv? Eller varför skulle inte Hunter gå för en casual?
Warlocks måste ju farma en hel del soul shards inför varje raid iaf ^^

Jo, mage och warrior har jag för mig är dom absolut vanligaste på privat servrarna.
Man har haft mer tid o testa de olika specsen med!

Undrar hur efterfrågan av spriests är numera på 60.

Vilka är det som har prio på debuffs? Locks har väl starkast dots med? Vet att du vill ha viper sting om den möjligheten finns, sunder armor. Försöker komma ihåg vilka mer debuffs man använde. Är ju ändå 16 debuff slots, kommer inte ihåg vilken patch dom tog bort begränsningen!

Fari enough!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purrfected:

Tänker du för förberedelser, farma för ammo osv? Eller varför skulle inte Hunter gå för en casual?
Warlocks måste ju farma en hel del soul shards inför varje raid iaf ^^

Jo, mage och warrior har jag för mig är dom absolut vanligaste på privat servrarna.
Man har haft mer tid o testa de olika specsen med!

Fari enough!

Mest för att jag spelat det och vill spela något nytt. Samt ammo... usch. Japp, det vet jag men det kostar iaf inte så mycket mer än att döda mobs.

Skrivet av Purrfected:

Undrar hur efterfrågan av spriests är numera på 60.

Bra fråga

Skrivet av Purrfected:

Vilka är det som har prio på debuffs? Locks har väl starkast dots med? Vet att du vill ha viper sting om den möjligheten finns, sunder armor. Försöker komma ihåg vilka mer debuffs man använde. Är ju ändå 16 debuff slots, kommer inte ihåg vilken patch dom tog bort begränsningen!

Jag spelade inte på den tiden i maxlvl så den infon jag har är läst från olika forum, vågar inte uttala mig helt men ja, det är ju iaf dem. 16 räcker väl till dem viktigaste och några dots kanske.

Ska bli roligt oavsett, ser redan fram emot att dö när man råkar pulla ett par mobs för mycket.
Å andra sidan, ser inte fram emot repair-costs.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jag spelade inte på den tiden i maxlvl så den infon jag har är läst från olika forum, vågar inte uttala mig helt men ja, det är ju iaf dem. 16 räcker väl till dem viktigaste och några dots kanske.

Intressant! Har ju som sagt ändrats en del sen det kom ut! ^^

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Ska bli roligt oavsett, ser redan fram emot att dö när man råkar pulla ett par mobs för mycket.
Å andra sidan, ser inte fram emot repair-costs.

Haha, också en anledning till varför man överväger priest, lite lättare om jag o polarn drar för mycket! ^^
Repair costs.. en bra anledning o köra cloth!!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Bra fråga
Jag spelade inte på den tiden i maxlvl så den infon jag har är läst från olika forum, vågar inte uttala mig helt men ja, det är ju iaf dem. 16 räcker väl till dem viktigaste och några dots kanske.

Plus att ett gäng debuffs/dots bara får en slot, t.ex combustion så vinner den starkaste.
Osäker på hur det var för locks dock, raidade iofs som affli men var ju själv.
Som helare var det ju sjukt irriterande när man bara kunde ha en renew tickande på en gubbe t.ex.
Mest spellpower (eller +healing som det ju var ett tag) ägde lätt mätarna utan att ens jobba för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Plus att ett gäng debuffs/dots bara får en slot, t.ex combustion så vinner den starkaste.
Osäker på hur det var för locks dock, raidade iofs som affli men var ju själv.
Som helare var det ju sjukt irriterande när man bara kunde ha en renew tickande på en gubbe t.ex.
Mest spellpower (eller +healing som det ju var ett tag) ägde lätt mätarna utan att ens jobba för det.

Fast det är ju inga debuffs?

I 1.12 så gäller ju både 16slots och att debuffs rangordnas så ”viktigare” inte kan knuffas bort av svagare. Iom det så är debuff metan inte alls lika viktig som den var i tidigare patcher.

Innan detta så kan man väl säga att lite förenklat att man inte fick använda något som tog upp debuff slot som bara gynnade sin egen dps.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Pokayoke: Japp.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Debufflist jag gjorde för privatserver HC raidande.

16 debuffslot
1. Sunder Armor
2. TF
3. TF
4. demo shout
5. shadow weaving
6. curse of recklessness
7. curse of the elements
8. curse of shadow
9. curse of tongues <-- kanske inte, beroende på fight och boss osv.
10. ignite
11. imp scorch
12. SWP
13. faerie fire
14. imp shadowbolt
15. gift of arthas?
16. fireball dots / improved frostbolt(10% crit frostattacks), blev lätt att frostdebuffen tröcks bort av fireball dotten och andra värdelösa debuffs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pokayoke:

Är de någon som fått beta access?

Absolut

Visa signatur

//Dixon

Permalänk
Medlem
Skrivet av aptjack:

Debufflist jag gjorde för privatserver HC raidande.

16 debuffslot
1. Sunder Armor
2. TF
3. TF
4. demo shout
5. shadow weaving
6. curse of recklessness
7. curse of the elements
8. curse of shadow
9. curse of tongues <-- kanske inte, beroende på fight och boss osv.
10. ignite
11. imp scorch
12. SWP
13. faerie fire
14. imp shadowbolt
15. gift of arthas?
16. fireball dots / improved frostbolt(10% crit frostattacks), blev lätt att frostdebuffen tröcks bort av fireball dotten och andra värdelösa debuffs.

Ser att du har med två debuffs/dots från spriests, dom har ett plats i raidandet numera alltså?

Vilken healer kör man numera på 60? Hört folk prata om Druider, pga innervate och rebirth? Som tidigare nämnts kan man ju bara ha en hot per spelare.

Kan inte placera vad TF är för nånting?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

@Purrfected: Thunderfury debuffen.

Permalänk
Medlem

@willesakken: Right ok, misstänkte det. Tar den två slots alltså? En för doten och en för debuffen?
Men då är det ju iaf två till debuff platser ett bra tag in i spelet.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

@Purrfected: En för attackspeed debuffen och en för Nature resist debuffen ja.

Permalänk
Medlem

Jag har kollat lite streams och har väll inte riktigt spelat sen BC, spelade fööör mkt Vanlilla när det kom, och jag måste säga det ser jävligt kul ut faktiskt får se om man testar när det kommer.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Purrfected:

Ser att du har med två debuffs/dots från spriests, dom har ett plats i raidandet numera alltså?

Vilken healer kör man numera på 60? Hört folk prata om Druider, pga innervate och rebirth? Som tidigare nämnts kan man ju bara ha en hot per spelare.

Kan inte placera vad TF är för nånting?

Spriest brukar man ha om man har 4-5+ warlocks, samt att dom har ganska bra gruppheal för mindtappande locks eller kanske tanks om man inte spelar horde(för totems då)

Alla healingklasser är bra på 60, alla har olika saker dom är bättre på, druider är "sämst" även fast dom är svinbra när dom har bra gear, för att hots inte stackar så är det oftast dumt att köra med mer än 2 restodruider imo, battleress och innervate kan ju iofs vara värt en tredje ibland.

shamans har chainheals och windfury totem(bästa dps buffen i spelet)

paladins har snabba 1.5sec heals och går knappt oom, för dom får tillbaka 100% spellmana på spellcrits. samt blessings+lay of hands och säkert mer jag glömmer bort.

präster har en stor mängd variation på deras healingspells, samt renew, fortbuff och bubbla, dispells osv.

När jag raidade HC körde vi 4-5 holy präster, 4-5 restoshamans och 2 restodruider.

Sen vill jag även påpeka att Hunters är helt värdelösa sätt ur DPS perspektiv, traps, kiting och tranqshot är ALLT dom är bra för. ju mindre hunters i ett raid, ju bättre går det

Permalänk
Medlem

Hehehe, ser framför mig hur alla som kom till de senare expansionerna tror att det kommer gå snabbt att ta level 1-60.

Average /played för det var omkring 25 dagar.
Nu fixar väl de flesta det på 10-15 skulle jag tro, men kommer nog bli en chock för nya spelare.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

Man vet att man lever att bra liv när man kan gå runt som jag och ha "ångest" över om man ska spela warlock eller rogue i ett 15år gammalt spel

Visa signatur

Intel Core i5-3570K Processor || AMD Radeon HD 7970 || MSI Z77A-G45 (MS-7752)
3DMark06 30 781, SM2.0 Score - 11982 - HDR/SM3.0 Score 15632 - CPU Score 7631

Permalänk
Inaktiv

Det blir nog att ta upp min orc rogue vid namn Kling!
Han ska få springa och göra sitt namn känt igen!
Men när man är småbarns pappa nuförtiden så lär det ta tid innan raidandet kan börja😅.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aptjack:

Spriest brukar man ha om man har 4-5+ warlocks, samt att dom har ganska bra gruppheal för mindtappande locks eller kanske tanks om man inte spelar horde(för totems då)

Alla healingklasser är bra på 60, alla har olika saker dom är bättre på, druider är "sämst" även fast dom är svinbra när dom har bra gear, för att hots inte stackar så är det oftast dumt att köra med mer än 2 restodruider imo, battleress och innervate kan ju iofs vara värt en tredje ibland.

shamans har chainheals och windfury totem(bästa dps buffen i spelet)

paladins har snabba 1.5sec heals och går knappt oom, för dom får tillbaka 100% spellmana på spellcrits. samt blessings+lay of hands och säkert mer jag glömmer bort.

präster har en stor mängd variation på deras healingspells, samt renew, fortbuff och bubbla, dispells osv.

När jag raidade HC körde vi 4-5 holy präster, 4-5 restoshamans och 2 restodruider.

Sen vill jag även påpeka att Hunters är helt värdelösa sätt ur DPS perspektiv, traps, kiting och tranqshot är ALLT dom är bra för. ju mindre hunters i ett raid, ju bättre går det

Intressant läsning! Har inte spelat några privat servrar, men spelade hela Vanilla back in the days, raidade upp till 4hm om jag inte minns fel.

Men då var det inte så stor skillnad på healers då, skönt det iaf! Kommer spela ally dock, som du säger är det ju mer eller mindre för blessings man tar med dom, hört att dom oftare spelar rets än holy numera på privatservrar dock.
Inga disc präster btw?

Är hunters så dåliga? Tänker på WF KT med Nihilium så har dom en i toppen, han kanske mest är där för traps iof, men han gör ju decent skada med. Tänker gissa att rogusen som är ovanför har TF båda två.
https://youtu.be/SeL4qYgiMNk?t=529

Där körde man ingen spriest heller, men vet att dom kan göra bra skada, se bara på Jansson från Memento Mori på Ragnaros. https://www.youtube.com/watch?v=FV6skpgZv9M&t=56s
400 ticks på Mind Flay, dock vill jag minnas att det där var rätt långt in i Vanilla, åtminstone efter BWL var rensat, kan dock minnas fel.

Man har lite o fundera på, men lutar nog mest åt Rogue eller Warlock för mig, ev Priest. Hunter vore kul imo, mest för att samla rare pets, haha!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Allt QQ'ande från privat server spelare om alla "buggar" på betan nu som snabbt visar sig vara som det var =).
Gissar på att raidande (även MC) kommer att bli en obehaglig överraskning för moderna spelare.
Och att fantisera om TF redan nu är ju makalöst.
Finns ju de som rensat MC hundratals gånger utan att få båda bindings, eller raggys öga för den delen.

Permalänk
Skrivet av Svensktiger:

Allt QQ'ande från privat server spelare om alla "buggar" på betan nu som snabbt visar sig vara som det var =).
Gissar på att raidande (även MC) kommer att bli en obehaglig överraskning för moderna spelare.
Och att fantisera om TF redan nu är ju makalöst.
Finns ju de som rensat MC hundratals gånger utan att få båda bindings, eller raggys öga för den delen.

Private server? Tror det mer är retail-nissar som inte fattar att loot tables kan vara tomma och att items inte behöver ha stats på sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aptjack:

Debufflist jag gjorde för privatserver HC raidande.

16 debuffslot
1. Sunder Armor
2. TF
3. TF
4. demo shout
5. shadow weaving
6. curse of recklessness
7. curse of the elements
8. curse of shadow
9. curse of tongues <-- kanske inte, beroende på fight och boss osv.
10. ignite
11. imp scorch
12. SWP
13. faerie fire
14. imp shadowbolt
15. gift of arthas?
16. fireball dots / improved frostbolt(10% crit frostattacks), blev lätt att frostdebuffen tröcks bort av fireball dotten och andra värdelösa debuffs.

Corruption från en sm/ruin lock är väll mer värd än swp?
Arcane yield eller vad den heter från ungoro ger - 200 armor är rätt bra. Finns även vapen som procar - armor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas på att det kommer finnas en lite mera svensk server när dom släpper realm-lista !

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?