Permalänk
Medlem

Äldre c2duo burk bortskänkes

Har en gammal burk stående som jag tänkte någon skulle kunna ha nytta av.
Lade ut den för längesedan men fick endast alternativ om att skicka och det orkar jag inte lösa.
Så gör nu sista chansningen här igen innan det blir skroten.

Speccs
Asus p5b moderkort
2x2gb ddr 2 minne
C2 duo e6600 eller ev e6400 cpu med zalman 9700 kylare
Cd läsare troligtvis brännare
Något alu coolermaster chassie

Saknas för att starta den är nätagg och hårddisk och grafikkort.

Kan ev lösa någon hårddisk men behöver bara kolla vad som ev ligger på den först.
Kan ev lösa något äldre grafikkort med.

Ser helst att den skapar glädje åt något barn eller något i den stilen.

Finns i Kungsbacka
OBS skickar inte

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk

Hej skulle gärna ta den burken, om ingen annan är intresserad Med vänlig hälsning, /Adam

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

Även jag ställer mig i kö och skulle isf använda denna som retrorigg. Kna hämta

Permalänk
Medlem

Tja! Frugans kusin sitter ganska utsatt. Ensamstående med tre ungar (11-9-5) och jag har precis byggt en dator åt familjen, som deras 9-åring spelar på mest men det väcker ju ett intresse åt övriga i familjen också. Det är ju fortnite, wow och Sims 4. Om man löser ett grafikkort till den, tror du den klarar wow åtminstone? Det skulle ju lätta en del av datortrycket i den familjen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Går rent på tid man svarade i tråden.
Fick ett pm som ligger före alla era men han kan först hämta den 18e

Skrivet av compaqdeskpro:

Hej skulle gärna ta den burken, om ingen annan är intresserad Med vänlig hälsning, /Adam

Kan du hämta i helgen? Om ja så är den din

Skrivet av lhugo:

Även jag ställer mig i kö och skulle isf använda denna som retrorigg. Kna hämta

Om nr 1 inte kan hämta i helgen men du kan så är den din

Skrivet av Alumax:

Tja! Frugans kusin sitter ganska utsatt. Ensamstående med tre ungar (11-9-5) och jag har precis byggt en dator åt familjen, som deras 9-åring spelar på mest men det väcker ju ett intresse åt övriga i familjen också. Det är ju fortnite, wow och Sims 4. Om man löser ett grafikkort till den, tror du den klarar wow åtminstone? Det skulle ju lätta en del av datortrycket i den familjen.

Skickades från m.sweclockers.com

Om varken nr 1 eller 2 kan hämta i helgen men du kan så är den din
Vad den klarar och inte klarar kring wow kan jag inte riktigt svara på.
Tillhör en av dem som aldrig lirat wow.
Spontant så anser inte jag att den duger till nyare spel.

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Jag hämtar gärna men känner att jag vill ge Alumax chansen före mig med tanke på att h*n har en bättre anledning. Men står gärna i kö därefter.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Jag hämtar gärna men känner att jag vill ge Alumax chansen före mig med tanke på att h*n har en bättre anledning. Men står gärna i kö därefter.

Skickades från m.sweclockers.com

Fint av dig!
Tänkte skrivit något sånt när jag skicka mitt svar om ordning/köplats men kunde inte formulera det på ett bra sätt så utelämnade det istället.
Köplats 1 har dock ordet än så länge

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Fick rensat lite bland mina gamla diskar och kan skicka med en 250gb hdd sata anslutning.
Har även en 160gb hhd med ide anslutning men har den som kommer en gammal extern hddkabinett med ide till usb så kan jag i så fall plocka ut det ev nödvändiga från den med och skicka med den.
Cd/dvd brännaren är ide ansluten.

Har ingen av de andra svarat innan kl 21 ikväll så är klenoden din Ihugo

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Grymt! Om ni andra är säkra på det hela så hämtar jag gärna. Prioritet i syften blir ju lite subjektivt men familjen kommer bli glad om den kan gå denna vägen. Om det visar sig att det inte går att använda den till lite äldre spel spel så kan jag skicka den vidare enligt tidigare ordning. Låter det bra?

När vill du helst att jag hämtar den? Idag eller imorgon?

Edit:
Såg att @compaqdeskpro ska säga sitt först också. Avvaktar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Medlem

Ja pojkar kl är över 21.00.
Compaqdeskpro är exkluderad ur ekvationen så ni får avgöra hur ni vill ha det.
Ihugo har företeäde mot alumax men antar att ni nådde en "gentlemen agreement "

Jag är hemma hela dagen imorgon vad jag vet.

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Japp jag låter Alumax gå först som jag skrev. Hoppas att den kommer till nytta! Sjyyst av dig att skänka!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

?

@Svampen: varför blev jag exkluderad för?

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

Av det enkla skälet att du inte svarade innan kl 21 igår då jag satte deadline.
Erkänner att det blir lite dumt med att sätta deadline och du svarar efter men gör så då min erfarenhet av att skänka grejer säger att folk säger ja då habegäret kickar in men när faktum kommer till att väl hämta så är intresset lågt och man står kvar men produkten och de andra som hade köplats 2, 3, 4 osv har lämnat skeppet.
Jag kommer fullfölja med Alumax ber ursäkt att det blir dumt men anser att jag vafit tydlig och alla har fått samma förutsättningar

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Ja du har varit mycket tydlig med deadline och skall ha en eloge för din givmildhet. Är det gratis skall man vara smidig och tydlig tillbaka. All respekt till dig @Svampen !

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja gubbar/gummor då var burken upphämtad och den kommer komma väl till pass i sitt nya hem.

Visa signatur

Den ända kampen man förlorar är den man ger upp!

Permalänk
Medlem

Tack för detta! Ska dra igång grejerna och se vad maskinen kan åstadkomma.

@svampen jag sparar blodet. Det blev liksom en designklenod med familjekoppling...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HRLD