MSI GTX 1660 Ti 6GB Ventus XS OC Edition

Permalänk

MSI GTX 1660 Ti 6GB Ventus XS OC Edition

Hej Hej!

Säljer härmed mitt GTX 1660 Ti, då jag nyligen bytte upp mig. Jag köpte det från Inet i mars förra året så kvitto och garanti finns kvar.

Kortet fungerar precis som det ska, där originalkartong och tillbehör medföljer. Allting skickas välpaketerat och spårbart.

Jag har inte sålt något här tidigare så jag har inga marknadsreferenser tyvärr, men jag bifogar en bild från Tradera där jag har skött mina tidigare försäljningar. Det är även samma användarnamn som här så jag hoppas att det duger :).

Startar budgivningen på 1700 + frakt. Det går även bra att hämta kortet förstås.

Alla bud ska läggas i tråden. Får jag in bud via PM så kommer jag lägga till dem här så det blir en så ärlig budgivning som möjligt.

Jag behåller rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Ha en bra dag.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1700:- + frakt.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk

1800kr + frakt

Permalänk
Medlem

1900:- + frakt.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk

Bud noterade.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rikard225:

Bud noterade.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur länge körs budgivningen?

Permalänk
Skrivet av Dumli:

Hur länge körs budgivningen?

Jag funderade på att sätta ett slutdatum på Måndag/Tisdag, någon gång då. Tänkte du på något särskilt som löning eller så, om jag skulle ha igång annonsen tills dess? 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rikard225:

Jag funderade på att sätta ett slutdatum på Måndag/Tisdag, någon gång då. Tänkte du på något särskilt som löning eller så, om jag skulle ha igång annonsen tills dess? 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, är intresserad av att lägga ett bud. Men då personen jag ska hjälpa med datorn ej bestämt sig ännu så vill jag inte lägga budet. Därför jag undrade hur länge du tänkt köra auktionen så jag kan "bevaka" den tillsvidare

Permalänk
Skrivet av Dumli:

Okej, är intresserad av att lägga ett bud. Men då personen jag ska hjälpa med datorn ej bestämt sig ännu så vill jag inte lägga budet. Därför jag undrade hur länge du tänkt köra auktionen så jag kan "bevaka" den tillsvidare

Det är lugnt 🙂. Jag kan sätta ett slutdatum till Söndag den 23 klockan 19. Får jag in fler bud innan dess så kan jag tänka mig att avsluta annonsen tidigare, och jag kommer då sätta ett datum närmare i tiden så att folk ändå får en chans att bjuda över.

Med vänlig hälsning

Rikard

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

2k+frakt

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

2100 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av flaj:

Gäller det där budet plus frakt eller avhämtning? 🙂

Permalänk

Jag fick en förfrågan om jag kunde avsluta annonsen tidigare än vad jag hade bestämt, då personen i fråga skulle behöva kortet så fort som möjligt.
Därför väljer jag att avsluta annonsen redan imorgon Tisdag den 18/2 klockan 19 så att paketet hinner fram innan helgen förutsatt att betalning sker på samma dag. Så om det är någon som vill lägga något mer bud så är det den tiden som gäller. Bud som kommer in efter klockan 19 kommer jag bortse ifrån.

Ha en trevlig kväll.

/Rikard

Permalänk

Alla bud är noterade förresten. Just nu leder flaj med 2100 + frakt.

Permalänk

Annonsen är nu avslutad, så tack för visat intresse. Jag kommer kontakta vinnaren via PM.

Med vänlig hälsning

Rikard