Dator och skärm säljes. 8700k, 980ti, sleevade kablar m.m

Permalänk
Medlem

Dator och skärm säljes. 8700k, 980ti, sleevade kablar m.m

Då jag ska bygga nytt så säljer jag min gamla. Lägg bud på varje del eller på hela kitet.

Chassi: Corsair carbide Air 540 Cube Svart.
CPU: 8700k, aldrig överklockad.
PSU: EVGA Supernova G2 750w.
GPU: Asus strix 980ti 6GB
Moderkort: Aorus gaming 5 z370.
RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB (2x8GB) / 3200Mhz / DDR4 / CL16 (CMD16GX4M2B3200C16)
Kylning CPU: Kraken x62 280mm
M2: Samsung 970 EVO Plus 250GB
Kan även slänga med en ssd WD Blue 3D NAND SSD 500GB 2.5" om det behövs. Windows 10 finns installerat på datorn.
Skärm: Asus VG248QE. 1080 med 144hz om man använder DVI. Displayport och hdmi finns också men då bara 60hz. Displayporten är dessutom knasig.

Sleevade kablar finns även det till PSU:n, ska även fungera till andra såklart. Färgerna är grå/mörkröd. Mycket fina att ha i ett bygge!

Finns att hämta i Edsbyn med omnejd. Kan även skickas. Fler bilder kan ordnas vid intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt dig för startbud? Letar nämligen begagnat åt systerns bonusbarn!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Vad hade du tänkt dig för startbud? Letar nämligen begagnat åt systerns bonusbarn!

På både skärm och dator eller endast dator? Jag har ett startbud på 5500 kr för endast datorn på pm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hk-tray:

På både skärm och dator eller endast dator? Jag har ett startbud på 5500 kr för endast datorn på pm.

Tror nog isåfall hela kittet varit intressant för dom Hur länge har du tänkt ha igång budgivningen?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

mammabräda, CPU & kylare 2500kr + frakt
(Antar att allt är helt och felfritt)
Finns originalkartonger?

Visa signatur

Dreamt i was king, woke up, still king.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skoowgis:

mammabräda, CPU & kylare 2500kr + frakt
(Antar att allt är helt och felfritt)
Finns originalkartonger?

Allt är felfritt. Orginalkartonger som finns syns på en av bilderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Tror nog isåfall hela kittet varit intressant för dom Hur länge har du tänkt ha igång budgivningen?

Tills jag känner mig nöjd med priset, kommer inte sälja till underpris. Får jag ett pangbud på pm så kommer jag sälja direkt Som sagt, just nu ligger högsta på 5500 på pm för endast datorn.

Permalänk
Medlem

GPU 1500+frakt

Permalänk
Medlem

Bara för att tillägga så fixar Displayport 144Hz också. Beror på kabeln. Har samma skärm och kör det. Hjälper ju inte om den är knasig, men iallafall.

Permalänk
Medlem

kan gå upp till 3papp för mb, cpu och kylare + frakt om du känner för att sälja i delar istället för hela klumpen

Visa signatur

Dreamt i was king, woke up, still king.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kitanii:

Bara för att tillägga så fixar Displayport 144Hz också. Beror på kabeln. Har samma skärm och kör det. Hjälper ju inte om den är knasig, men iallafall.

På så vis! Då kanske det är nåt konstigt med kabeln då. Men visst är det så att dvi fixar 144hz så jag inte är helt ute och cyklar?

Jag har noterat allt. Har dock ett bud på PM, 6800 för allt! Lockad att ta det om ingen bjuder över.

Permalänk

Bestämmer du dig för att dela upp allt så kan jag lägga 500kr och avhämtning för caset, kanske även tar det sleevade kablarna och ska fundera på grafikkortet

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ringan_87:

Bestämmer du dig för att dela upp allt så kan jag lägga 500kr och avhämtning för caset, kanske även tar det sleevade kablarna och ska fundera på grafikkortet

Absolut! Har dock bud på 7500 för allt så det går före.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hk-tray:

På så vis! Då kanske det är nåt konstigt med kabeln då. Men visst är det så att dvi fixar 144hz så jag inte är helt ute och cyklar?

Jag har noterat allt. Har dock ett bud på PM, 6800 för allt! Lockad att ta det om ingen bjuder över.

Kan absolut vara kabeln. DVI fixar det också så det stämmer.