Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

MSI Geforce RXT 2070 Super säljes

Permalänk
Medlem

MSI Geforce RXT 2070 Super säljes

Hej!

Jag skulle vilja sälja mitt MSI Geforce RTX 2070 super grafikkort.

Kortet är så gott som nytt och skickas i kartong.

Kortet finns i Karlstad så vill du inte hämta det här kan jag skicka det emot att du står för frakten.

https://www.inet.se/produkt/5410300/msi-geforce-rtx-2070-supe...

Pris: 5500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 4000kr + frakt. (Finns trots allt som outlet för 6651kr).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Lägger ett bud på 4000kr + frakt. (Finns trots allt som outlet för 6651kr).

Tack för bud men släpper det inte för 4000. Kan tänka mig släppa det för 5000. Nyfiken dock på vilken outlet du hittar det på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aiwel:

Tack för bud men släpper det inte för 4000. Kan tänka mig släppa det för 5000. Nyfiken dock på vilken outlet du hittar det på?

https://www.elgiganten.se/product/outlet/datorer-tillbehor-fy...

Inte meningen att kapa din annons men du ser på länken ovan. 4200kr sträcker jag mig till! Du får höra av dig om det skulle vara intressant.
/Christian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

https://www.elgiganten.se/product/outlet/datorer-tillbehor-fy...

Inte meningen att kapa din annons men du ser på länken ovan. 4200kr sträcker jag mig till! Du får höra av dig om det skulle vara intressant.
/Christian

Tack för både bud och länk. Det är förmodligen en retur av kund. Har dålig erfarenhet av att köpa b-varor ifrån elgiganten då produkterna aldrig testas vid återlämnade. Handlade en ssd disk som inte fungerade men som en kund lämnat in som en vanlig retur. Efter mycket om och men fick jag hjälp med det. Men det hör inte hit jag återkommer om ditt bud skulle vara aktuellt. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aiwel:

Tack för både bud och länk. Det är förmodligen en retur av kund. Har dålig erfarenhet av att köpa b-varor ifrån elgiganten då produkterna aldrig testas vid återlämnade. Handlade en ssd disk som inte fungerade men som en kund lämnat in som en vanlig retur. Efter mycket om och men fick jag hjälp med det. Men det hör inte hit jag återkommer om ditt bud skulle vara aktuellt. Tack!

Inga problem, kan mycket väl vara så, har faktiskt aldrig handlat via Elgigantens outlet.

Vad för chassi har ditt kort suttit i? Högljutt/coilwhine?

Permalänk
Medlem

Det har suttit i ett Thermaltake View 37 ARGB.
Hör knappt att datorn varit igång så kortet låter ingenting.
Vet däremot inte hur de låter när kortet blir rejält belastat då jag inte har det användandet.. Spelar bara csgo och valorant

Permalänk
Medlem

Kortet är numera sålt! Tack för visat intresse!

Permalänk

@aiwel: Hur mycket fick du för den och vars sålde du den? Jag är nämligen intresserad av att sälja min 2070S och undrar vad man kan få för en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gabbe Labbe:

@aiwel: Hur mycket fick du för den och vars sålde du den? Jag är nämligen intresserad av att sälja min 2070S och undrar vad man kan få för en.

Jag sålde kortet för 4800 och då erbjöd jag mig även att stå för frakten.

Jag sålde det via den här annonsen, en medlem som skickade pm.

Mvh

Permalänk
Medlem

GeForce RTX 2070 SUPER VENTUS OC

Hej jag har ett RTX 2070 SUPER VENTUS OC som är ett år gammalt som är till salu. Mejla mig om du är intresserad.

Hälsingar/Christoffer
PS: Jag bor i Stockholm.

Min mail: christofferhoneth@gmail.com