Z97-A / Intel Core i5 4690k / Corsair Vengeance 16GB (2x8) 2400Mhz DDR3

Permalänk
Medlem

Z97-A / Intel Core i5 4690k / Corsair Vengeance 16GB (2x8) 2400Mhz DDR3

Tjenare,

Har uppgraderat min dator och har därför några grejer över.

Moderkort: Z97-A

Har tjänat mig troget sedan 2015. Hade lite svårt att få av strömsladden till kortet, så det är små märken i kontakten. Inget som påverkar funktionen, men lika bra att nämna. Finns även en Win 10 Pro knutet till kortet.

Processor: Intel Core i5 4690k

Köptes samtidigt som moderkortet. Har fungerat klockrent under hela mitt ägande. Jag har stock-kylaren, tyvärr har en liten pin på ett av de fyra "benen" gått sönder. Kylaren sitter dock fortfarande stabilt fast i MoBo.

RAM-minne: Corsair Vengeance 16GB (2x8) 2400Mhz DDR3

Inhandlades 2017-2018, inte heller här finns det några problem.

Jag har också en stock-kylare till en AMD Ryzen 5 2600x som jag inte använder.

Angående försäljningen: MoBo, CPU och RAM ser jag helst att det säljs tillsammans. MoBo och CPU säljes enbart tillsammans.

Jag har tyvärr inga kartonger till något av det jag säljer, så därför prioriteras avhämtning stort. Ska det ändå skickas så står du för frakten och du får också gärna fundera ut hur jag ska skicka det då jag inte har någon anti-stat-påse eller liknande.

För att förtydliga (då flera icke läskunniga budade på min förra annons): Kortet finns i BORÅS, Västra Götaland betyder inte Göteborg med omnejd..

Jag säljer till vem jag vill, till vilket pris jag vill. Det är bara att buda, när/om jag känner mig att det börjar närma sig ett acceptabelt bud för mig så sätter jag slut-tid 24h därifrån.

Vänliga hälsningar,

Ludvig

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inleder med200+frakt för mobo

Permalänk
Medlem

Lägger 800:- för MB CPU o minne + frakt.

Mvh

Permalänk
Medlem

1000 kr + frakt för allt.

Permalänk
Medlem

@ponben59:

Prova att läsa annonsen igen.

Permalänk
Medlem
Permalänk

1000kr hämtar

Permalänk
Medlem

1100:- hämtas
(Kylaren/arna) behöver jag inte.

Permalänk
Medlem

Ökar till 1200:- för MB CPU o minne + frakt

Permalänk
Medlem

1300:- hämtas

Permalänk
Medlem

1400kr hämtar

Permalänk
Medlem

Okej, jag sätter ~24h fr.o.m nu, vi kör slut på auktionen klockan 21.00 imorgon måndag den 24 augusti.

@hejjimmy ditt bud är noterat och det högsta för närvarande.

Permalänk
Medlem

@hejjimmy du vann budgivningen, jag skickar ett PM till dig så tar vi det därifrån.

Tack!

Permalänk
Medlem

@hejjimmy Genomförde inte köp... Jag startar därför om budgivningen, men start från 1000:- för allt. När första budet kommit kör vi 48h därifrån, eller något. Annars gäller samma som enligt orginal-annonsen.

Permalänk

1000kr för allt/hämtar

Permalänk
Medlem

1200 kr + frakt

Permalänk
Medlem

@Ludv1g: Sålde du denna sedan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse62:

@Ludv1g: Sålde du denna sedan?

Hej,

Nej, denna såldes inte pga oseriösa budgivare. Finns fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludv1g:

Hej,

Nej, denna såldes inte pga oseriösa budgivare. Finns fortfarande.

Jag är fortfarande intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Jag är fortfarande intresserad

Väntar svar från @Lasse62 om han vill öka nuvarande bud. Det är lite lågt för tillfället och jag tror mig nog ändå kunna få 1500 via Blocket/Tradera/Facebook.

Permalänk
Medlem

@Ludv1g:
Jag skulle gärna fortsätta med 1300:- som jag bjöd i förra omgången, tyvärr har jag inte vägarna förbi Borås som jag hade sist, det lär dröja någon månad till nästa gång tyvärr.
Så jag får nog tyvärr avstå.