GTX 980 TI elller liknande köpes!

Permalänk
Medlem

GTX 980 TI elller liknande köpes!

Hejsan allihopa igen!

Sökte för ett tag sen ett kort då mitt rasa, tackar alla som visade intresse på den annonsen. Hittade då ett tillfälligt billigt grafikkort för att klara mig för stunden, men som inte presterar så vidare och lär driva mig tokig i framtiden, så söker nu ett lite bättre.

Tänker mig ett GTX 980 TI eller liknande, skriv i tråd eller i PM vad ni har och om det ska fraktas, kan hämtas i Göteborg eller man till och med har möjlighet att lämna hos mig i Partille (prioritera de två senare alternativen skarpt!)

Lägger budgeten lite spontant på mellan 1000-1400:-, men kan i viss mån vara både lägre och högre beroende på vad som erbjuds.

Har för övrigt en del goda omdömen i referenstråden.

MVH AnyR3 / Simon

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett 980Ti gigabyte, intresserad?

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har ett EVGA GTX 1080 SC ACX 3.0 som just nu kyls med vattenblock (koppar+acetal) från EKWB. Inköpt 2016-08-14 på Webhallen. Originalkylaren kan skickas med om du inte vill vattenkyla. Tänkte mig 2000 kr för kortet, 500 kr för vattenblocket.

/Johannes

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk

@ncox: Har du kvar kortet?

Visa signatur

Life sucks, but in a beautiful kind of way.