MSI Geforce RTX 3070 Gaming X Trio (Inkl, kvitto)

Permalänk

MSI Geforce RTX 3070 Gaming X Trio (Inkl, kvitto)

Tjena! Jag lyckades o få ett 3070 väldigt snabbt inpå. Säljer denna då jag lyckades o få 2st andra, och pga den inte riktigt gillar mitt Mini ITX chassi från en "Thermal Standpoint"

Den är i princip helt ny, enbart testat i 1 dag.

Kvittot finns och den är helt ny, så öppet köp är också kvar. Allt är inkluderat och inga tillbehör saknas, och ingen plast har blivigt "peeled".

Jag gör så att budgivningen är helt fri och börjar ifrån första budarens pris. Och låter budgivningen rulla nån vecka eller så.

När jag säger att budgivningen är fri så javisst kan ni absolut lägga 1kr i bud, men det kommer definitivt att ignoreras.

Jag är också en person, och jag är inte dumm...

Attacker och påhopp är helt onödigt och kommer inte göra att jag ändrar min åsikt, och kommer definitivt inte se till att ni får en större chans o vinna...

Endast seriösa bud är uppskattat och buda inte ifall du inte är redo o betala.

Hade iallafall önskat att jag som minst skulle få samma summa jag betala själv för den åtminstånde.

Jag behåller rätten att sälja helt till min egen vilja hur jag känner för, och väljer när annonsen avslutas.

Ni får helt enkelt lägga era bud och hoppas på det bästa

Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns många (100+ hos Inet t.ex) 3070 kort

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk

Prisjakt 6529

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5509021

Alt elgiganten 6 990 kommer in på lagret 30/11

Permalänk
Skrivet av ChristopherBL:

Prisjakt 6529

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5509021

Alt elgiganten 6 990 kommer in på lagret 30/11

Du har ju ingen aning ifall du ens hinner med o köpa den rundan på elgiganten då. Och de andra ställena allt är ju out of stock...???

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att det är ok med saklig priskritik, relevanta frågor och bud. Gnäll, häxjakt o.l. hör däremot ej hemma här, misstänker ni regelbrott är ni välkomna att rapportera i enlighet med §5.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Tänk på att om någon lägger ett bud på din Traderaannons så måste du slutföra affären. Det kan bli struligt för dig om du då redan sålt kortet här.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Den är i princip helt ny, enbart testat i 1 dag.

Mao begagnat, så med fri budgivning börjar jag med 1000 kr.

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk
Skrivet av superapan:

Tänk på att om någon lägger ett bud på din Traderaannons så måste du slutföra affären. Det kan bli struligt för dig om du då redan sålt kortet här.

Här är det valfritt o sälja, tradera är bundna bud. Så blir den såld där så absolut tar jag ner annonsen härifrån. Jag skulle ju inte sälja den dubbellt...

Permalänk
Skrivet av Vapo:

Mao begagnat, så med fri budgivning börjar jag med 1000 kr.

NOTERAT.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500 kr.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

2500

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

3000

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

5625

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

3500+frakt

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

vad är det alla tycker är problemet med att sälja ett grafikkort som är använt 1 dag för samma pris som inköpspris?
är inte det en normal sak att göra, speciellt i tider så swec översvämmas av scalpers på 3000-serien överlag.

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Skrivet av arganis:
Skrivet av professorsnö:

3500+frakt

*NOTERAT* De 2 ledande bud i tråden på annonsen!

Vill bara också meddela att jag har fått ett bud i PM på 7500kr, så jag låter annonsen får rulla i en dag till eller två!

Permalänk
Skrivet av Jonhed:

vad är det alla tycker är problemet med att sälja ett grafikkort som är använt 1 dag för samma pris som inköpspris?
är inte det en normal sak att göra, speciellt i tider så swec översvämmas av scalpers på 3000-serien överlag.

Tack! Någon som faktiskt är lite medveten o har överseende!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Tack! Någon som faktiskt är lite medveten o har överseende!

Jamen mer en fråga då detta känns så konstigt och ovant att se på marknadsforumet. Det är knappt att det blir såhär när någon försökte sälja en 3080 för 10.000 under tiden dom kostade 7.500. Vad köpte du kortet för?

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Skrivet av Jonhed:

Jamen mer en fråga då detta känns så konstigt och ovant att se på marknadsforumet. Det är knappt att det blir såhär när någon försökte sälja en 3080 för 10.000 under tiden dom kostade 7.500. Vad köpte du kortet för?

Kortet är inköpt för 7190kr drf annonspriset är desamma, bara för att notera att de är marketprice. Sen betyder de inte att det var vad jag gade förväntat mig. Jag hade dock iallafall hoppats att få tbx vad jag själv betala och kanske nån hundring extra elr så. Annars är de lika väl mer värt o retunera tillbaks till butiken. However tar de 250kr som en fee när man gör en retur så, drf jag hade hoppats o få iaf 100% minst av vad jag själv betala.

Jag kräver inga extrema scalping priser. Men jag hade önskat att man kunde ha lite överseende och förståeelse att jag inte är helt pantad. Allt under vad jag själv betala -250kr är i princip helt pointless. Då går jag hällre tbx till Webbis istället 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Lägg bud eller konstruktiv priskritik. Trams och snack runt om hör inte hemma i annonserna.

Inlägg raderade.
/Moderator

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

@SourceCreations är det ledande budet 7500 kronor?

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Skrivet av arganis:

@SourceCreations är det ledande budet 7500 kronor?

Yes, men det är i pm och osäker köpare. Drf jag fortsätter buden här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Yes, men det är i pm och osäker köpare. Drf jag fortsätter buden här.

Ok, höjer mitt bud till 6000 kr plus frakt.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser