Permalänk
Medlem

Komplett Intel i7 7700k

Min förhoppning var att fastna för WoW inför Shadowlands men så har inte skett. Jag spelade i en vecka för att sedan tröttna totalt så därför säljes följande:

CPU: Intel i7 7700k
Moderkort: Asus ROG strix Z270-i
Låda: Fractal design node 304
Ram: Corsair Vengeance 16 GB 2666 MHz
CPU-kylare: Corsair H45
SSD: Intel 535 Series 480GB
PSU: be quiet! System power 9 500w
OS: Windows 10

Finns i Linköping, jag bjuder på Trocadero zero om du vill komma och prova datorn innan köp. Trevlig helg!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

utan gpu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av werter123456789:

utan gpu?

Hej, ja, precis!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000kr avhämtning

Permalänk

Bjuder 3100kr avhämtning, om du kan skicka den är jag villig att gå upp i pris en del.

Permalänk
Medlem

3400kr avhämtning

Permalänk
Medlem

Tar du bud eller är det 5000kr som gäller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linuf:

Tar du bud eller är det 5000kr som gäller?

Hej! Tack för att du ställer frågan. Jag accepterar bud som hamnar i närheten av ursprungspriset.
Vänligen, HJ

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Hur mycket utrymme finns kvar i chassit för ett grafikkort? Samt finns det plats för ytterligare en hårddisk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av olaarn:

Hur mycket utrymme finns kvar i chassit för ett grafikkort? Samt finns det plats för ytterligare en hårddisk?

Hej! Jag har lirat med ett normalstort gtx 1080. Det får plats, både sett till volym och strömbudget. Ytterligare en hårddisk bör få plats.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 3800 kr

Permalänk
Medlem

Hej!

Kan du tänka dig att skicka? I så fall kan jag ge mig in och buda, lite långt att åka från Växjö

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hej!

Kan du tänka dig att skicka? I så fall kan jag ge mig in och buda, lite långt att åka från Växjö

Tjenare! Dessvärre föredrar jag upphämtning, om inte köparen har någon riktigt genial lösning på hur jag kan skicka datorn monterad utan originalkartong.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Bjuder 4000:- avhämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bonacurehair:

Bjuder 4000:- avhämtning.

Hej, tack för ditt bud. Som det ser ut nu kommer det en köpare och plockar upp datorn ikväll.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.