Permalänk
Medlem

Logitech G HUB = 28% cpu usage i IDLE !!!

less, gjorde in uninstall på en gång....

någon annan här inne som varit med om liknande upplevelse? med Ghub? logitec mus? tng? läste på övriga internet att detta är ett vanligt problem

Logitech fanboy sen 1999

Permalänk
Medlem

Installerade och körde programmet en gång för att fixa musen sen dess aldrig använt. (G305 on-board memory)

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Lego Master

Kollade precis. Alla mina logitech-processer ligger på 0%, har både Setpoint och GHub installerade.
Den kör inte en update som drar lite kräm? Standardinställningen är att den får dra ner uppdateringar i bakgrunden tror jag.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

GHUB drar ca 10% CPU för mig om jag har GHUB-fönstret öppet, även minimerat. Ligger det igång i bakgrunden drar det absolut ingenting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hax1:

GHUB drar ca 10% CPU för mig om jag har GHUB-fönstret öppet, även minimerat. Ligger det igång i bakgrunden drar det absolut ingenting.

Samma här. Drar 0% när det är minimerat.