Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Chrome beter sig märkligt på Oneplus 8T

Permalänk
Medlem

Chrome beter sig märkligt på Oneplus 8T

Tjo!
Har stört mig något galet på Chrome senaste tiden. När jag öppnar vissa slumpmässiga sidor blir skärmen gulare, som att ett svagt blåljusfilter appliceras. Detta sker endast på vissa sidor, exempelvis Wikipedias home page, och dessutom inte på hela sidan. Scrollar jag ner en bit försvinner det, scrollar jag upp kommer det tillbaka. Jag har kollat allt jag kan i mobilens inställningar, det är inte det inbyggda filtret som sätts på, det är mycket mörkare.
Otroligt märkligt.
Tacksam för idéer!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucpel:

Tjo!
Har stört mig något galet på Chrome senaste tiden. När jag öppnar vissa slumpmässiga sidor blir skärmen gulare, som att ett svagt blåljusfilter appliceras. Detta sker endast på vissa sidor, exempelvis Wikipedias home page, och dessutom inte på hela sidan. Scrollar jag ner en bit försvinner det, scrollar jag upp kommer det tillbaka. Jag har kollat allt jag kan i mobilens inställningar, det är inte det inbyggda filtret som sätts på, det är mycket mörkare.
Otroligt märkligt.
Tacksam för idéer!

Chrome har betett sig märkligt på Xiaomi med på det senaste. Sidor hänger sig och man får döda appen och börja om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jodå. Det verkar ha löst problemet! Tack!