Permalänk
Medlem

automatis dörr öppnare!

chena
tänkte kanske fixa så luckan framför cd rom o floppyn öppnar sej själv eller skulle de va överdrivet??

Visa signatur

- Evangeline -

Permalänk

Var nog en av dom intressantaste ideérna jag hört på länge. Ett servo från R/C stuff borde kunna funka, men det blir nog inte helt lätt att få ihop det. Lycka till!!!

Permalänk
Medlem

joo ja vet har min gammla sand master liggandes o skräpa tänkte ta servon osv från den ;P kanske kan fixa så man har sändaren o de o tangentbordet med en knapp så man kan öppna o sänga luckan där ifrån ;P

Visa signatur

- Evangeline -

Permalänk
Medlem

mog1.. e du lat eller?

Permalänk
Medlem

Busen, grymt moget att skriva med siffror. Där snackar vi lathet.

Jag använde servon från min gamla Sand Master (har faktiskt också en sån) till att starta datorn med. Orkade inte vara så seriös, så jag tejpade bara fast skiten framför knappen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av busen42
mog1.. e du lat eller?

men ja varför har du fläktar i din dator för?? skaffa en BLÅSBELJ o kyl din dator med, eller du kanske e för lat?

Visa signatur

- Evangeline -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Busen, grymt moget att skriva med siffror. Där snackar vi lathet.

Jag använde servon från min gamla Sand Master (har faktiskt också en sån) till att starta datorn med. Orkade inte vara så seriös, så jag tejpade bara fast skiten framför knappen

haha grymt ;P , ska se om ja lyckas fixa min dörr öppnare har vart hem till farsan o hämtat min bil o grejer nu

Visa signatur

- Evangeline -