ASUS GeForce RTX 2070 SUPER DUAL EVO OC nästan nytt

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2070 SUPER DUAL EVO OC nästan nytt

Säljer ett Asus Rtx 2070 Super Dual Evo OC som är införskaffat 27.09.2020 från Komplett som är väl tillvarataget det korta taget jag haft det! Kvitto finns med garanti. Komplett med kartong och övriga tillbehör. Inköpspriset låg vid tillfället runt 5790 kronor (utbytesvara) och det är som sagt bara några månader gammalt.

I övrigt grymt gaming grafikkort som går både svalt och tyst.

Ser helst att den avhämtas men kan vara svårt med tanke att den säljes på Gotland, får annars skickas via ex Postnord eller Schenker med spårbar försändelse.

Kan tidigast skickas eller hämtas på Torsdag!

Säljes för 3700:- eller högstbjudande. Reservation för att kunna göra egna beslut.

Oseriösa köpare undanbedes, så se till att du har pengarna vid eventuellt bud.

Läs hela annonsen här

BUD SLUTAR TISDAG 21.00!!!

Går via POSTNORD under TORSDAGEN

Permalänk
Avstängd

3500 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

3600:- plus frakt

Permalänk
Avstängd

3700 plus frakt

Permalänk
Medlem

3800 plus frakt

Visa signatur

Phanteks Evolv Shift FTW

Permalänk

3900 +frakt

Permalänk

4000+frakt

Permalänk

4100 + frakt

Permalänk

4200 + frakt

Permalänk

4300 + frakt

Permalänk
Medlem

Kul att det fanns intresse! Har fått frågor på PM angående sluttid för bud. Är nöjd med nuvarande så hade egentligen kunnat stänga, visste in det skulle trilla in såpass många bud hehe. Men om det inte står någon emot och med tanke på att det är först på Torsdag jag kan skicka det så kanske den borde vara öppen till imorgon (Tisdag) klockan 21.00, så hinner betalning och övrigt klaras upp. Om det står någon emot så skriv

Permalänk
Medlem

Ser ut som @muppkrigare tog hem budgivningen. Grattis. Kontakta mig med uppgifter när du har tid, kommer troligen kunna leverera det redan under morgondagen (onsdag)! Behöver mail också för digitalt kvitto

Permalänk
Medlem

Till alla som ännu frågar på PM. Kortet är sålt och allt är klart sen några veckor tillbaka.