PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Inaktiv

Måste vara blind här. Ser ingen utlottning om PS5

Permalänk
Medlem

I händelser på Elgigantens Instagram 🙄

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Måste vara blind här. Ser ingen utlottning om PS5

Dem har lagt upp det som en story:

https://i.ibb.co/n8QMZSR/image.png

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swempet:

I händelser på Elgigantens Instagram 🙄

kan du skicka länken? ser ingenting XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av zsergz:

kan du skicka länken? ser ingenting XD

Kolla bilden ovan jag postade

Permalänk
Medlem
Skrivet av LonniE88:

YES! Dem lottar också ut några disk versioner Håller tummarna! 2h 47m innan dem öppnar!

Edit: Märkte nu, man trycker på elgigantens logo så kommer flödet upp med nyheten att de öppnar kl. 12:00 för nya anmälan för utlottning.

Permalänk
Medlem

Nu såg jag =D jag hoppas att få digital edition den här gången! förstår inte varför gör de utlåtningen på standard igen, eftersom de kunde istället göra utlåntingen från de som inte fick förra gången? XD

Permalänk

Äntligen fick PS5 igår.
Unboxing här: https://youtu.be/DxchLHMw9jE

Permalänk
Medlem

Om EG får in digital så kanske det händer något på Amazon snart också?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Jag kommer anmäla mig till elgigantens utlottning denna gång med Om jag vinner (vilket troligtvis inte händer) så blir det någon här som får koden.

Permalänk
Medlem

Helvete.. Nu måste man anmäla sig igen. 457:e gången gillt! *Hoppas*

Permalänk

Jag kommer anmäla mig till utlottningen, hoppas på en SE men om jag råkar få en kod för DE så ger jag bort den här. DE är inte särskilt intressant för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av nik_lin:

Jag kommer anmäla mig till elgigantens utlottning denna gång med Om jag vinner (vilket troligtvis inte händer) så blir det någon här som får koden.

Snälla välj migggg

Permalänk
Medlem

Lycka till allesammans!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Biggiiiss:

Jag kommer anmäla mig till utlottningen, hoppas på en SE men om jag råkar få en kod för DE så ger jag bort den här. DE är inte särskilt intressant för mig

SE = Standard Edition?
DE = Disc Edition?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

SE = Standard Edition?
DE = Disc Edition?

SE = Standard Edition (med disc)
DE = Digital Edition

Permalänk
Medlem

Tänkt vara med i utlottningen jag med, men är mest intresserad av en DE. Får jag en SE kod byter jag gärna med någon t.ex.

Permalänk
Skrivet av gh0ti:

Tänkt vara med i utlottningen jag med, men är mest intresserad av en DE. Får jag en SE kod byter jag gärna med någon t.ex.

Låter som att du och jag kan göra en bra trade isåfall hahaha

Permalänk

Har någon fått från komplett? Har en beställning från 23 maj. Har pratat med kundtjänst o de vet inget, de vet inte vilken kö plats jag e på heller. Så skulle vara intressant o veta hur långt de har kommit med deras beställningar.

Permalänk
Medlem

Visar det sig att jag får en SE byter jag mot en DE ifall någon har fått en sådan kod.

// PoeX

Permalänk
Medlem

Så måste man ha Instagram för att delta? Tog bort min för ett tag sen...

Visa signatur

7800x3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av LonniE88:

YES! Dem lottar också ut några disk versioner Håller tummarna! 2h 47m innan dem öppnar!

Glädjande nyheter! Inte för att man lär vinna något.

Permalänk
Skrivet av FreddyK:

Så måste man ha Instagram för att delta? Tog bort min för ett tag sen...

Kan posta informationen när dem lagt upp det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Kan posta informationen när dem lagt upp det

Awesome sauce!

Visa signatur

7800x3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Tror det är första gången jag skriver på sweclockers, men bättre sent än aldrig. Jag bokade på Webhallen 30/5 och nu har det hänt nånting med min bokning. Det står ""Beräknat leveransdatum är Måndag 2021-03-01"

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Boww:

Tror det är första gången jag skriver på sweclockers, men bättre sent än aldrig. Jag bokade på Webhallen 30/5 och nu har det hänt nånting med min bokning. Det står ""Beräknat leveransdatum är Måndag 2021-03-01"

Samma för mig också! Bokade 01/6 så strax efter dig! Får se om det håller nu också men skönt att det faktiskt börjar hända något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boww:

Nice! Då kanske det börjar hända något sakta men säkert...

Permalänk
Skrivet av Boww:

Jag beställde SE från Webhallen 2020-05-04 men kan inte se något datum ännu.. Syns det när man klickar på länken i mailet med bokningsbekräftelsen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boww:

Skrivet av Kenneth:

Samma för mig också! Bokade 01/6 så strax efter dig! Får se om det håller nu också men skönt att det faktiskt börjar hända något.

För kännedom: 12/6 här och "inte ett bekräftat leveransdatum" Men kul för er! Ju fler som får sina konsoler desto närmre kommer min..!

Visa signatur

i5-13600KF, Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Windforce v2, 32GB (2x16), B760-I Gaming, NR200P
Samsung Odyssey OLED, 32:9 @5120x1440 / LG CX 65” @4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrille1977:

Har någon fått från komplett? Har en beställning från 23 maj. Har pratat med kundtjänst o de vet inget, de vet inte vilken kö plats jag e på heller. Så skulle vara intressant o veta hur långt de har kommit med deras beställningar.

Jag har också beställt från komplett. Senaste jag såg var att beställningar lagda den 23/4 2020 hade fått sina ps5. Efter det har det varit tyst från komplett och de kunde inte säga när de får in nya i lager. Beställde själv den 25/4 och de tyckte jag ligger bra till för leverans när nästa batch väl kommer in, fast vet ju inte om de har någon grund för att säga det egentligen.