Samsung galaxy s21 förköpserbjudande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Är det Buds live som står som slut?

Tror det var dem, måste kika när frugan kommer hem. Men det var det som skulle ingå i s21. Ska kolla Jonas metod om det är så att hon missuppfattat "how to"

Skrivet av Jonas_Br:

Du gör inte köpet i members appen.
Tar bara koden där ifrån.
Är väldigt förvillande men länken i members appen och följer man den för att göra sitt köp står det att det är slut.
Gör köpet på typ https://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-s21-ultra-5g/ac...
Tänk på att det ev bara är svarta som fungerar (om jag minns rätt, men kan ha fel)
När du lagt till det som ingick för ditt köp/kod och gått till varukorgen skriver du på raden Kampanjkod in koden du fått från members appen.
Då borde priset ändras till 99kr (87 för hörlurarna och 12kr för taggen).

Tack, Ska kika när hon kommer hem eller om hon skickar koden sedan

Permalänk
Medlem

Vad jag vet är det ENDAST svarta buds pro (till ultran) som är i erbjudandet. Jag fick till mig det innan jag ens fått min s21 ultra.
En sak till, enligt forumet på Sweclockers är det flera som budsen börjat röra på sig. Förbereder Leverans står det på mina T.ex.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Jonas_Br:

Du gör inte köpet i members appen.
Tar bara koden där ifrån.
Är väldigt förvillande men länken i members appen och följer man den för att göra sitt köp står det att det är slut.
Gör köpet på typ https://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-s21-ultra-5g/ac...
Tänk på att det ev bara är svarta som fungerar (om jag minns rätt, men kan ha fel)
När du lagt till det som ingick för ditt köp/kod och gått till varukorgen skriver du på raden Kampanjkod in koden du fått från members appen.
Då borde priset ändras till 99kr (87 för hörlurarna och 12kr för taggen).

Tack för att du uppmärksammar det. Jag ser till att rätt avdelning får information om att det blir något fel när man följer länken.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

@Jonas_Br @Samsung

Fungerade nu, hon hade gjort rätt antar jag, testade göra som det stod och lade till kod till kassan men den ville ej godkänna (stod dock att det fanns i lager nu).
men jag la till dem separat till kundvagnen istället och då fungerade det efter tredje försöket (ogiltlig kod 2x körde copy paste med samma copy) . Oavsett Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Ja, när du har fått telefonen startar du Members-appen, då ska du få koden. Erbjudandets giltighetstid har förlängts så att alla ska hinna få sina förbeställda telefoner.

Ok, det var en S21 Ultra jag beställde........
Man får väl hoppas att det står på kvittot från Tele2 att beställningen gjordes den 27 januari och att det inte bara står datumet då de behagar skicka telefonen. Vi får se.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Claes123:

Ok, det var en S21 Ultra jag beställde........
Man får väl hoppas att det står på kvittot från Tele2 att beställningen gjordes den 27 januari och att det inte bara står datumet då de behagar skicka telefonen. Vi får se.

Du fick ingen typ av orderbekräftelse när du la beställningen? Det ska annars räcka som bevis.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claes123:

Ok, det var en S21 Ultra jag beställde........
Man får väl hoppas att det står på kvittot från Tele2 att beställningen gjordes den 27 januari och att det inte bara står datumet då de behagar skicka telefonen. Vi får se.

Jag fick bara ett mail med en orderbekräftelse med order numer mm från Comviq.
Såg till så order numret, vad jag beställt, namn,adressen och datum kom med och gjorde en printscreen.
Fick liksom inget mer från Comviq, såg även till att få med datumet när jag mottog bekräftelse mailet från Comviq på printscreenen.
Detta för Comviq lämnat raden med orderdatum tomt...
Skickade sedan den bilden i appen och fick koden nästan direkt efter.

Permalänk
Medlem

Igår ändrades statusen för mina buds pro till preparing dispatch så jag antar att det har landat in en batch i Samsungs Sverige-lager igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michael1:

Igår ändrades statusen för mina buds pro till preparing dispatch så jag antar att det har landat in en batch i Samsungs Sverige-lager igen.

Ja. Men det det känns som att lagerpersonalen sitter o kolla på högen inkomna varor. Inget händer med leveransen.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Ja. Men det det känns som att lagerpersonalen sitter o kolla på högen inkomna varor. Inget händer med leveransen.

Många på swedroid har fått sina utskickade, verkar dock inte vara i den ordning som beställningarna kommit in då flera som beställt i februari fått sina utskickade medan vi som beställt i januari fortfarande sitter och väntar.

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || Macbook Pro 16" M1 Max 1TB 32GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claes123:

Ok, det var en S21 Ultra jag beställde........
Man får väl hoppas att det står på kvittot från Tele2 att beställningen gjordes den 27 januari och att det inte bara står datumet då de behagar skicka telefonen. Vi får se.

Jag skickade med orderbekräftelsen (PDF fil) och fick koden direkt för att beställa erbjudandet

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toss3:

Många på swedroid har fått sina utskickade, verkar dock inte vara i den ordning som beställningarna kommit in då flera som beställt i februari fått sina utskickade medan vi som beställt i januari fortfarande sitter och väntar.

Jo jag vet. Suttit där o läst tråden oxå. sjukt att vissa som beställt efter andra fått före.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Mullvaden83:

Jo jag vet. Suttit där o läst tråden oxå. sjukt att vissa som beställt efter andra fått före.

Jag har inte insyn i exakt hur turordningen ser ut, men jag vet att det jobbas på för fullt med att skicka alla förbeställnings-erbjudanden. Jag vet att det är jobbigt att vänta på roliga grejer, men förhoppningsvis dyker de upp snart!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag har inte insyn i exakt hur turordningen ser ut, men jag vet att det jobbas på för fullt med att skicka alla förbeställnings-erbjudanden. Jag vet att det är jobbigt att vänta på roliga grejer, men förhoppningsvis dyker de upp snart!

Men packas i 3 dygn?

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Mullvaden83:

Men packas i 3 dygn?

Det är som sagt ett stort antal ordrar att gå igenom. Håller tummarna att du kan vänta lite till!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Äntligen ligger Budsen i postnord appen. Får man vänta hela helgen dock för leverans.. =/

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Mullvaden83:

Äntligen ligger Budsen i postnord appen. Får man vänta hela helgen dock för leverans.. =/

Skönt att de kommit iväg!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk

beställde mina den 5 februari och står fortfarande "Preparing Dispatch" på både taggen och Galaxy Buds Pro....

Permalänk
Medlem

Fick mina igår. Riktigt bra faktiskt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Har fått taggen och väntar på budsen som ska vara skickade enligt Samsungs orderstatus sida.
Beställde 29:e Januari.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk
Medlem

Lurarna kom idag. Beställda typ 28 jan

Permalänk
Medlem

Såg att det fanns en representant för Samsung i tråden. Hur länge ska det stå "Preparing Dispatch" egentligen? Det att det är flera som bokat i Februari som fått sina grejer så det börjar kännas lite sådär att det nu gått ytterligare en vecka utan några Buds Pro.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk
Medlem
Skrivet av deegan:

Såg att det fanns en representant för Samsung i tråden. Hur länge ska det stå "Preparing Dispatch" egentligen? Det att det är flera som bokat i Februari som fått sina grejer så det börjar kännas lite sådär att det nu gått ytterligare en vecka utan några Buds Pro.

Mina stog så i kanske 4 dagar.
Prepareing dispatch tisdag. Skickades Fredag.
Kasst system. Men dem kom iaf till slut. XD

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Jag skickade med orderbekräftelsen (PDF fil) och fick koden direkt för att beställa erbjudandet

Tack, nu känns det lugnare. Fick telefonen idag och naturligtvis så stod det på kvittot från tele2 att jag gjorde beställningen den 17 februari. Jag gjorde den den 27 januari. Har orderbekräftelsen så klart så då skickar jag in den istället....

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fick/hämtade mina Buds idag, min smarttag fick jag för typ två veckor sen.

Just a FYI.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av deegan:

Såg att det fanns en representant för Samsung i tråden. Hur länge ska det stå "Preparing Dispatch" egentligen? Det att det är flera som bokat i Februari som fått sina grejer så det börjar kännas lite sådär att det nu gått ytterligare en vecka utan några Buds Pro.

Har det börjat röra på sig än? Annars kan jag kolla i morgon hur statusen ser ut. Många i tråden verkar ju ha fått sina Buds Pro, eller åtminstone att de har skickats.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Har det börjat röra på sig än? Annars kan jag kolla i morgon hur statusen ser ut. Många i tråden verkar ju ha fått sina Buds Pro, eller åtminstone att de har skickats.

Inget än. Jag skickade ett PM. <3

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk
Samsung Sverige

För de som fortfarande väntar på sina utskick från förköpskampanjen så sliter lagret på för fullt! Det har varit ett väldigt stort intresse för erbjudandet och senaste beskedet är att alla utskick förhoppningsvis ska kunna göras under den här veckan.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

För de som fortfarande väntar på sina utskick från förköpskampanjen så sliter lagret på för fullt! Det har varit ett väldigt stort intresse för erbjudandet och senaste beskedet är att alla utskick förhoppningsvis ska kunna göras under den här veckan.

Mina Buds ska tydligen komma nu på fredag enligt Samsung. Tagen fick jag direkt.

Btw, vad ska jag med tagen till????!!!!
Trodde i min enfald att det var en gps-sändare att spåra saker med. Men icke. Tydligen bluetoothteknik som räcker 120 meter under perfekta förhållanden. Bra att sätta på hunden när den springer bort, förutsatt att den inte är mer än 120 meter från dig. Suck.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Claes123:

Mina Buds ska tydligen komma nu på fredag enligt Samsung. Tagen fick jag direkt.

Btw, vad ska jag med tagen till????!!!!
Trodde i min enfald att det var en gps-sändare att spåra saker med. Men icke. Tydligen bluetoothteknik som räcker 120 meter under perfekta förhållanden. Bra att sätta på hunden när den springer bort, förutsatt att den inte är mer än 120 meter från dig. Suck.

Taggen har flera olika möjligheter, dels spåra sådant som man kanske ofta lägger ifrån sig (taggen kan låta) dels om det är något som hamnar längre bort kan andra Galaxy-användare hjälpa dig att hitta den genom att deras enhet kan berätta att den känt av din tagg. Du har också vissa Smarta hem-funktioner som kan vara intressanta. Kika här! https://www.samsung.com/se/mobile-accessories/galaxy-smarttag...

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung