PowerColor Radeon RX 6800 16GB Fighter

Permalänk
Medlem

PowerColor Radeon RX 6800 16GB Fighter

Köpte detta kort på inet 2021-03-09, men då jag fått tag på ett annat kort så har jag inte behovet att detta.

Öppet köp på kortet finns men för enkelhetenskull så kollar jag om någon här är intresserad av att köpa innan jag eventuellt returnerar produkten så att jag slipper hålla på med returer, dvs enbart Upphämtning gäller.

Billigaste listpriset är 8490kr och det var även det jag betalade för kortet så startbud på 8490

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

8500:- + upphämtning

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk

Hej,

Har du kvittot kvar? Dvs finns det garanti på kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av siglolmic:

Hej,

Har du kvittot kvar? Dvs finns det garanti på kortet?

Hej,

Enligt inet kundtjänst så ska ordernummret fungera som kvitto vilket jag har, en kopia av fakturan på köpet kan skickas med vid köp (3 års garanti), glömde lägga till det tack.

Permalänk

Ok! Bjuder 8600kr, kan komma och hämta.

Permalänk
Medlem

8700:- + upphämtning

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

8700:- + upphämtning

Ledande bud noterat! Jag tänker att annonsen får vara uppe till ikväll så att kortet kan hämtas från och med imorgon

Permalänk
Medlem

8800:- + upphämtning

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen 5600x | RAM: G.Skill 16GB 3200 MHz Ripjaws V | GPU: Powercolor RX 6800 | Mobo:ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | SSD: Kingston SSD V300 240GB | Nätagg: Fractal Design Ion+ Platinum 660W | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 120mm | Chassi: Cooltek W2 | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

8900:- + upphämtning

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

8900:- + upphämtning

Toppbud noterat, Avslutar annonsen 20:00 ikväll.

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej igen, om det stämmer att kortet är 50 mm i bredden måste jag tyvärr dra tillbaka mitt bud, det passar inte i mitt chassi (edit: Louqe Ghost S1, max 45 mm) isåfall. Hade svårt att hitta kortets mått, tittade på Red Dragon vanilla PowerColor RX6800 av misstag

Fel kort nämnts
Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Hej igen, om det stämmer att kortet är 50 mm i bredden måste jag tyvärr dra tillbaka mitt bud, det passar inte i mitt chassi (edit: Louqe Ghost S1, max 45 mm) isåfall. Hade svårt att hitta kortets mått, tittade på Red Dragon vanilla PowerColor RX6800 av misstag

Det är ingen fara, det stämmer att bredden är 50mm