Permalänk
Medlem

K: Nvidia GPU 1500-2000kr

Hej!

Jag är på jakt efter en Nvidia GPU för runt 1500 - 2000 kr. Men om du har ett bra kort är jag öppen för högre priser.

Enda kravet är att kortet stödjer semi-passiv drift, dvs fläktarna stängs av helt vid låg belastning.

Hör av dig!
//M2

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk

Kan ett ASUS GeForce GTX 1070 8 GB DUAL OC vara av intresse? Aldrig överklockad (av mig) samt originalkartong och kvitto medföljer.

Permalänk
Medlem

Jag letar efter ett kort där fläktarna stannar helt vid låg belastning så tyvärr är jag inte intresserad av ditt kort.

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk
Medlem

Jag har ett evga gtx 3gb SC gaming, inte säker om det är semi-passivt dock?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Jag har ett evga gtx 3gb SC gaming, inte säker om det är semi-passivt dock?

Jag gissar att det är ett GTX 1060 du har?
EVGA lanserade inte mindre än fem 1060 kort varav bara de tre översta i serien kommer med semi-passiv drift. Så om det är basmodellen är jag tyvärr inte intresserad.

EVGA GeForce GTX 1060 3GB FTW+
EVGA GeForce GTX 1060 3GB FTW
EVGA GeForce GTX 1060 3GB SSC
EVGA GeForce GTX 1060 3GB SC
EVGA GeForce GTX 1060 3GB

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av M2:

Jag gissar att det är ett GTX 1060 du har?
EVGA lanserade inte mindre än fem 1060 kort varav bara de tre översta i serien kommer med semi-passiv drift. Så om det är basmodellen är jag tyvärr inte intresserad.

EVGA GeForce GTX 1060 3GB FTW+
EVGA GeForce GTX 1060 3GB FTW
EVGA GeForce GTX 1060 3GB SSC
EVGA GeForce GTX 1060 3GB SC
EVGA GeForce GTX 1060 3GB

Det är bara superclocked som jag skrev. Kollade nyss på fläkten nu i idle och den står stilla, 62 grader ligger den på då mitt chassi är ganska varmt

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Kan ett ASUS GeForce GTX 1070 8 GB DUAL OC vara av intresse? Aldrig överklockad (av mig) samt originalkartong och kvitto medföljer.

Kan ev va inteesserad om ts inte vill ha

Permalänk
Skrivet av firre-k:

Kan ev va inteesserad om ts inte vill ha

Skicka PM. Jag vill inte kapa annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Det är bara superclocked som jag skrev. Kollade nyss på fläkten nu i idle och den står stilla, 62 grader ligger den på då mitt chassi är ganska varmt

Då låter det som informationen jag hittade var fel.
Vad vill du ha för kortet?

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av M2:

Då låter det som informationen jag hittade var fel.
Vad vill du ha för kortet?

Förra veckan fick jag bud på 1800kr men sålde ej då jag ej hade annan gpu. Nu har jag lyckats köpa ett 6800 XT midnight black dock, så nu tänker jag att jag säljer för 1800kr igen när min gpu kommer fram Det är ett evga gtx 1060 3gb SC, en fläkt. Vet inte hur jag missade skriva att det var ett 1060

Permalänk
Avstängd

Hej
Jag fått helt ny
ASUS GeForce GTX1050TI CERBERUS OC 4GB

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Förra veckan fick jag bud på 1800kr men sålde ej då jag ej hade annan gpu. Nu har jag lyckats köpa ett 6800 XT midnight black dock, så nu tänker jag att jag säljer för 1800kr igen när min gpu kommer fram Det är ett evga gtx 1060 3gb SC, en fläkt. Vet inte hur jag missade skriva att det var ett 1060

Ok, 1800kr känns en aning högt då det handlar om 3gb modellen med en fläkt. Men återkom när du kan sälja kortet så bestämmer jag mig då.

Om någon annan har något kort att sälja så är jag fortfarande intresserad av fler förslag.

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Hej
Jag fått helt ny
ASUS GeForce GTX1050TI CERBERUS OC 4GB

Intressant, har kortet semi-passiv drift?
Hur mycket vill du i så fall ha?

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av M2:

Jag letar efter ett kort där fläktarna stannar helt vid låg belastning så tyvärr är jag inte intresserad av ditt kort.

ASUS GeForce GTX 1070 8 GB DUAL OC stänger av fläktarna under 55°C

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrilleX:

ASUS GeForce GTX 1070 8 GB DUAL OC stänger av fläktarna under 55°C

Tack, jag trodde det bara var Strix korten som stängde av fläktarna.
Men jag tror kortet redan hittat en annan köpare.

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.