Jobb: Vill du bli Samsungs mobilexpert i SweClockers forum?

Permalänk
SweClockers
Skrivet av andra94:

Hur ser det ut med att förse medlemmen som blir representant med produkter? Tänker ex som mig så har jag gått över till Apple produkter då de generellt varit bättre på wearables just den generationen jag köpte mina produkter. Jag är intresserad av samsungs produkter i övrigt och skulle gärna testa deras nya wearables o supportera dessa, utveckla o ge feedback men tänker jag själv personligen gå o köpa en ny telefon/klocka/tablet bara sådär utan att något gått sönder? Antagligen inte. Kan vara bra o förtydliga vad som exakt ingår, har kört samsung enda sedan S1 men hoppat mellan samsung o apple just pga wearables.

Det finns tillgång till samples och vi brukar få in en hel del intressanta prylar i samband med lanseringar.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av andra94:

Hur ser det ut med att förse medlemmen som blir representant med produkter? Tänker ex som mig så har jag gått över till Apple produkter då de generellt varit bättre på wearables just den generationen jag köpte mina produkter. Jag är intresserad av samsungs produkter i övrigt och skulle gärna testa deras nya wearables o supportera dessa, utveckla o ge feedback men tänker jag själv personligen gå o köpa en ny telefon/klocka/tablet bara sådär utan att något gått sönder? Antagligen inte. Kan vara bra o förtydliga vad som exakt ingår, har kört samsung enda sedan S1 men hoppat mellan samsung o apple just pga wearables.

Jag har möjlighet att låna produkter från Samsung som är relevanta för rollen (exempelvis nu Galaxy Z Fold2 för att bekanta mig med den), så det är inget krav att själv köpa Samsungprodukter. Dock är ju erfarenhet av Samsung och Android ett stort plus, då mycket av rollen rör detta.

Permalänk
Medlem

Nä verkligen inte! Bloat Bloat!

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Tomas1966:

Nä verkligen inte! Bloat Bloat!

Det är onekligen ett seglivat rykte att Samsung på något sätt skulle ha ett superbloatat Android. När jag konfigurerade upp nuvarande telefonen från grunden fanns en pedagogisk meny där jag kunde välja bort merparten av Samsungs programvara.
Det som ändå dyker upp i telefonen går generellt att avinstallera eller avaktivera och byta ut mot generiska Google-lösningar för den som vill det.