Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SweClockers Live! 2021 tar form och får huvudsponsor

Permalänk
Melding Plague

SweClockers Live! 2021 tar form och får huvudsponsor

Elektronikåterförsäljaren Netonnet kliver in som titelsponsor för SweClockers Live! 2021, som går av stapeln den 27 maj.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Nice, NetonNet är min favorit elektronikbutik. Köpa direkt i affär, _väldigt_ generöst öppet köp samt att kunna sköta garantiärenden direkt över disk utan att behöva krångla med posten och kundtjänst är kanon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon134512:

Nice, NetoNet är min favoritelektronikbutik. Köpa direkt i affär, _väldigt_ generöst öppet köp samt att kunna sköta garantiärenden direkt över disk utan att behöva krångla med posten och kundtjänst är kanon.

Håller med, sen att de ger full garanti på fyndvaror är de vad jag vet rätt ensamma om, och är pricken över i:et 👍

Permalänk
Inaktiv

Ge mig ett 3080! att köpa alltså.

Permalänk
Medlem

Netonnet favorit butiken

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem

Sista hel svenska elektronikhandlaren 🤘

Visa signatur

magisk 486'a, 3dfx 2mb i sli, 38" crt med överliggande lysrör, 2 floppy, 100 mb hdd ide.

Permalänk
Medlem

Bara att hålla med tidigare, NetonNet är mycket bra!

Permalänk
Inaktiv

Netonnet + mobiler. Bästa returservicen. Det gäller iofs för allt, men de utmärker sig vid just mobiler. 30 dagar öppet köp, no bullshit policy. Har köpt ganska många mobiler där.