Permalänk

Noctua fläktar + Spelkoder

Hej Hej!

Har två Noctua fläktar som letar nytt hem. Båda kommer i sina originalkartonger med respektive tillbehör. Säljer båda tillsammans eller var för sig så det är fritt fram att buda på.
Jag lägger en reservation dock på att fläktarna kanske redan har en köpare då annonsen läggs ut igen på nytt då jag inte kunde förnya den gamla. Jag ska höra av mig till den personen men oavsett så är det bara att bjuda på så uppdaterar jag när jag vet bland kommentarerna.

1. NF-A14 PWM
https://noctua.at/en/products/fan/nf-a14-pwm

2. NF-A9 FLX
https://noctua.at/en/nf-a9-flx

Har även två spelkoder som inte har kommit till användning.

1. Godfall - aktiveras på Epic Games Store

2. World of Warcraft - Shadowlands, aktiveras på Battle.net

Vi kör bud även på dessa så säljer jag när jag känner mig nöjd. Koderna skickas via pm efter mottagen betalning genom Swish.
Spelkoderna kommer från en "AMD Game Bundle" och bundlen är redan aktiverad så jag tror att vem som helst kan aktivera själva koderna på sitt konto i respektive spelklient, men om någon vet med säkerhet så får man gärna berätta det bland kommentarerna.

Om det mot förmodan skulle uppstå något problem så löser vi det förstås.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gamla är fläktarna?

Permalänk
Skrivet av Quiki:

Hur gamla är fläktarna?

Vet ej på rak arm. Jag är enda ägaren och dem har varit väldigt sparsamt använda.

Permalänk
Medlem

50+ frakt nfa14

Visa signatur

Intel I9 10900K @5.0GHz | Gigabyte Z490 Vision G | Asus RTX 3080 Strix OC White | Corsair Vengeance LPX 64GB @3200Mhz | Intel 660p M.2 1TB | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX1000i | Fractal Design Celsius+ S28 | Fractal Design 7 White | Varmilo x Ducky Miya69-Pro MX Brown | Zowie EC2-A | Asus VG259Q | Benq XL2411Z

Permalänk
Medlem

Vart i Östergötland finns fläktarna?

Permalänk
Skrivet av KarlHelmer:

Vart i Östergötland finns fläktarna?

Norrköping, men om jag kan undvika avhämtning så gör jag det... åtminstone nu i dem här tiderna.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rikard225:

Norrköping, men om jag kan undvika avhämtning så gör jag det... åtminstone nu i dem här tiderna.

Så om vi bor två kilometer från och jag swishar dig pengarna för fläktarna och du lägger paketet 30 meter ifrån mig, skulle det inte vara riskfritt?

Du måste ju iallafall ut till brevlådan, köpa Porto.
Eller lämna in på närmsta inlämning ställe.

Permalänk
Skrivet av Laptopkillen:

Så om vi bor två kilometer från och jag swishar dig pengarna för fläktarna och du lägger paketet 30 meter ifrån mig, skulle det inte vara riskfritt?

Du måste ju iallafall ut till brevlådan, köpa Porto.
Eller lämna in på närmsta inlämning ställe.

Oavsett vilket så spelar det ju mindre roll om du ändå inte lägger något bud. Om du bara ville ställa en fråga om upphämtning så kunde du skickat ett PM istället så kan vi hålla oss till bud i kommentarerna så det blir lätt och överskådligt.

Det gäller även framtida frågor då det skulle uppskattas.

Om det nu ändå skulle finnas ett tydligt intresse av att hämta så går det väl ordna, det är ingenting mer med det.

Permalänk
Medlem

Bjuder 125kr för båda fläktarna hämtar i Norrköping på valfritt sätt som du känner dig trygg med. Spelar det någon roll för dig kan jag uppvisa ett färskt provsvar som visar att jag har Igg-antikroppar

Permalänk
Skrivet av KarlHelmer:

Bjuder 125kr för båda fläktarna hämtar i Norrköping på valfritt sätt som du känner dig trygg med. Spelar det någon roll för dig kan jag uppvisa ett färskt provsvar som visar att jag har Igg-antikroppar

Tack för budet och nej, så seriöst behöver det inte bli med provsvar.

Mvh