6800XT reference med ekwb quantum-vector d-rgb block+backplate

Permalänk
Medlem

6800XT reference med ekwb quantum-vector d-rgb block+backplate

MSI 6800XT, orgnial kvitto från webhallen finns. Efter avslutat projekt inser jag att jag inte älskar spela sådär mycket men har en 3060 jag fick låna från jobbet så livet leker.

köpte den i nångång januari och haha om priset med blocken inte intresserar någon...har jag gott back på skliten

golden sample, aldrig haft blocket installerad då jag gick lite overkill och till slut värderade garantin något högre.

https://www.ekwb.com/shop/ek-quantum-vector-rx-6800-6900-d-rg...

Vi börjar bud på 11 utan blocken
eller 13000 med EKs fancy gpu block. (ja, importskatten betalades, det var kul)

Finns även en Karken g14 och en köhler AIO som passar bracketen så man kan vattenkyla på det viset med. den skickar jag med en noctula fläkt för ramen och heatsinks samt thermal pads i rätt tjocklek.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är intresserad av kraken G14 + AIO:n

Har du nån url till AIO:n som du vill kränga till? Är det 120,240 etc?

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem

GTX 1080 TI Strix OC + 5000kr till dig är mitt bud. Blir Ca 11k kan hämta

Permalänk
Medlem

Jag vill buda men det känns ytterst osäkert. Du blev medlem i januari i år och har inte postat speciellt mycket. Kan du lägga upp en bild på ditt nick tillsammans med både GPU och block?

Permalänk

Vad står det för pris på kvittot från webhallen?

Permalänk

Bjuder 10000 för kort med vattenblock.