STOR Rensning (Enthoo Elite, X570 Aorus Xtreme, QL120, Diverse vattenkylning m.m

Permalänk
Medlem

STOR Rensning (Enthoo Elite, X570 Aorus Xtreme, QL120, Diverse vattenkylning m.m

Hallåhallå,

jag måste sälja större delen av min nuvarande rigg för att den dels tar upp för mycket plats inför kommande flytt men också för att jag pluggar mycket mer än vad jag använder datorn tyvärr.

Drar en lista här under, finns säkert mer som jag inte kommer ihåg, försöker slänga upp lite bilder också när jag får möjligheten!

  1. Phanteks Enthoo Elite (https://www.komplett.se/product/916038/datorutrustning/datork...)

    Riktigt maffigt och lyxigt chassi, tanken var att jag skulle nyttja dubbelsystem med sambon men hon nöjde sig med sin bärbara så det sket sig

    Endast avhämtning, inte den minsta chans att den fraktas med tanke på vikt och storlek.

    Prisidé: 2-3000kr.

  2. Gigabyte X570 Aorus Xtreme (https://www.webhallen.com/se/product/303294-Gigabyte-X570-AOR...) Även det en bjässe, riktigt bra kort för den som vill överklocka eller den som vill ha ett riktigt fränt kort bara?

    Bud från 2000kr.

  3. 3st Corsair QL120 (https://www.webhallen.com/se/product/309681-Corsair-QL120-iCU...)
    Härliga fläktar, lyser fint

    Har nog även Commander pro osv att sälja.

    Bud från 400kr.

  4. Corsair HX1000iKommer inte behöva så mycket kräm som den levererar så även den får hitta nytt hem. För övrigt väldigt stabil, aldrig varit några konstigheter.

    Bud från 1500kr.

Har lite annat smått o gott som jag kommer behöva bli av med så det går bra att fråga om ni misstänker att jag har något haha.

Fritt fram att buda, vill ha igång annonsen en vecka iallafall så jag har tid att ordna och packa allt parallellt med studierna.

Säljer till vem jag vill, när jag vill, lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk

300 + frakt för fläktarna?

Permalänk
Medlem

2000 + frakt för moderkortet

Visa signatur

There is no end to the infinite number of stupid things that could be done on a Turing complete system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannyduck98:

300 + frakt för fläktarna?

Jag håller mig till start på 400, men kan ha ditt bud i åtanke om ingen nappar om så önskas.

Skrivet av M2:

2000 + frakt för moderkortet

Noterat.

Permalänk
Medlem

3000 + frakt för moderkortet

Visa signatur

Data Center Operator

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElonB:

3000 + frakt för moderkortet

Också det noterat!

Permalänk

Gigabyte X570 Aorus Xtreme
Corsair HX1000i

4 000 kr + frakt!

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem

Liten uppdatering;

Nätagget är färdigpackat o redo and lämna,

Moderkortet är i princip färdigt det med, behöver bara ta ur den ur burken i lägga ner så är det klart.

Ökar även antalet QL120 fläktar från 3st till 6st

Mvh

Permalänk
Medlem

4k + frakt för moderkortet.

Visa signatur

Data Center Operator

Permalänk
Medlem

Corsair HX1000i 1100 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElonB:

4k + frakt för moderkortet.

Ledande för brädan!

Skrivet av Lill3n:

Corsair HX1000i 1100 + frakt

Jag kommer tyvärr inte överväga bud under 1500 för nätagget, mer värt för mig att behålla den isåfall.

Permalänk
Administrativ avgift

@jjstork Hur ser det ut med vattenkylningsdelar?

Söker följande: CPU block (Intel), 280 radiator, GPU block 3090 Ref, DDC pump/res kombo

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@jjstork Hur ser det ut med vattenkylningsdelar?

Söker följande: CPU block (Intel), 280 radiator, GPU block 3090 Ref, DDC pump/res kombo

Pump/res är Corsair XD5, har då även Corsair XC7 CPU block som passar Intel 115x. För blocket måste jag bara leta reda på påsen med intel-tillbehören haha.

Resterande har jag tyvärr inte, om inte en 360 radiator ä4 något för dig.

Permalänk
Medlem

Gigabyte X570 AORUS Xtreme är såld till @ElonB.

Permalänk
Medlem

6 st QL fläktar, är dom kompletta med allt inkl kartongen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

6 st QL fläktar, är dom kompletta med allt inkl kartongen?

Inte kompletta med kartonger, men annars så är dom kompletta vad jag minns. Tror jag kan ha nån kartong men inget jag haft någon avsikt att spara, så ingen garanti på det.

Mvh

Permalänk

Hej. Jag kan tänka mig ge 2000:- för chassit.

Visa signatur

Asus Strix Z270F
Intel 7700K
G.Skill trident G 16GB
MSI 1080 8GB
AOC 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidde_GRGOA:

Hej. Jag kan tänka mig ge 2000:- för chassit.

Hej, skicka mig ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av jjstork:

Pump/res är Corsair XD5, har då även Corsair XC7 CPU block som passar Intel 115x. För blocket måste jag bara leta reda på påsen med intel-tillbehören haha.

Resterande har jag tyvärr inte, om inte en 360 radiator ä4 något för dig.

är eventuellt intresserad av en 360, vad är det för någon?

Permalänk
Avstängd

Budar också 300 för tre fläktar.

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

är eventuellt intresserad av en 360, vad är det för någon?

Det är denna:

https://www.webhallen.com/se/product/311192-Corsair-Hydro-X-R...

Permalänk
Medlem

ok, då budar jag 300kr+frakt för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

ok, då budar jag 300kr+frakt för den.

Uppfattat, kan meddela alla att jag lägger ett köp nu pris på 500 för radiatorn.

Permalänk

Budar 700 för 6st fläktar

Permalänk
Medlem

Phanteks Enthoo Elite 2500 kr

Permalänk
Medlem

lite annat smått o gott som jag kommer behöva med så det går bra visa om du misstänker vad jag kommer behöver lite smått och gott i dataprylar .Diverse vattenkylning

Permalänk

Jag ger 2700kr för Phanteks Enthoo Eliten.

Visa signatur

Asus Strix Z270F
Intel 7700K
G.Skill trident G 16GB
MSI 1080 8GB
AOC 34

Permalänk

Corsair HX1000i
Hur gammal är PSU'n och finns det kvitto? Garanti?

Mvh

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpleDino:

Corsair HX1000i
Hur gammal är PSU'n och finns det kvitto? Garanti?

Mvh

9 månader gammal, köpt hos inet. Givetvis finns kvitto.

Permalänk
Skrivet av jjstork:

9 månader gammal, köpt hos inet. Givetvis finns kvitto.

Suveränt! Då budar jag 1500 kr + frakt. Möjligt att skicka redan idag?

Mvh

Visa signatur

i5 10600K |Dragon RX 580 8GB|MSI Z490 TOMAHAWK |Samsung 970 EVO 500GB + 2TB SATA |Kingston HyperX 16GB 3200 MHz |ASUS RYUO 240 | Meshify 2 Compact|