Permalänk
Medlem

Antec Torque Svart/Vit

Säljer nu mitt relativt nya chassi (Köpt i vintras)
Av den enda anledningen att jag har flyttat till ny lägenhet och planerna är ändrade och ett nytt chassi är mer av intresse.

Chassit är helt vattenskuret och en rejäl pjäs, kabeldragning trots dess öppna form går att gömma väldigt snyggt om man drar det fram i chassit, tonade rutor så kablage om snyggt draget försvinner helt.

Pris är förhandlingsbart vid snabb affär, SKICKAS EJ
Bor i Vårgårda ca 45 minuter från GBG; Chassit kan tas med till GBG vid överenskommelse, skall den levereras någonstans är det POK som gäller med priset jag satt dock.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Mannen det här är inte ett chassi, det är ett rymdskepp du säljer. Fan vad coolt!

Permalänk
Medlem

Jag bor i Borås i och kan ta chassit för 1000kr om det är intressant.

Behöver det inte utan gör det som ett roligt projekt för sonen som vill bygga sin första dator.

Permalänk
Medlem

är den kvar?

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babaroro:

Jag bor i Borås i och kan ta chassit för 1000kr om det är intressant.

Behöver det inte utan gör det som ett roligt projekt för sonen som vill bygga sin första dator.

Kan vara aktuellt men avvaktar lite, lite lågt bud enligt mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av warzeta:

är den kvar?

Finns kvar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tonojo:

Kan vara aktuellt men avvaktar lite, lite lågt bud enligt mig

Lugnt jag finns här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babaroro:

Lugnt jag finns här

Skickat PM

Permalänk
Medlem

Babaroro drog sig ur, chassit står nu demonterat och färdigt för någon att hämta. så Bump på inlägget!

Permalänk
Medlem

Prissänkt!
Snabb affär kan även en helt ny 1T Samsung SSD EVO fås med till ett riktigt schysst pris

Permalänk
Medlem

Prissänkt till 1000:- zöe chassit, 1500:- för en helt ny ssd

Permalänk
Medlem

hej. har du kvar chassit

Permalänk
Medlem

hej. har du kvar chassit