Hur får jag appen att ringa när skärmen är avslagen ?

Permalänk

Hur får jag appen att ringa när skärmen är avslagen ?

Hej

Jag kör med samsung s20.
När jag stänger av skärmen i mobilen så ringer inte alarm och vissa andra appar. Hur ställer jag in så att dom ringer även när skärmen är avstängd ?

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Samsung Sverige

Alltså, när du låser skärmen? Eller stänger du av skärmen på något annat sätt. Har du kollat så att du inte har "stör ej"-läge på telefonen?

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk

Ja precis, när jag låser skärmen. Nej, stör ej är inte på.

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Problematik:

Ja precis, när jag låser skärmen. Nej, stör ej är inte på.

Om du ökar volymen med knapparna på höger sida och sedan trycker på de tre prickarna, är alla volymer uppe då, eller är det några som är avstängda?

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung