Hjälp med köp av burk...

Permalänk
Medlem

Hjälp med köp av burk...

Ska snart bygga en ny dator, det ända som jag har svårt för är burken, vill kanske ha en hightower, den ska vara rätt så billigt och ha minnst 400watts nätagg, kanske köper ett antec extra till den. eller så vill jag ha en stor miditower.
kanske ett Chieftec Dragon Big Tower eller midi tower modelen, fast de är ju med ett nätagg, och jag vill ha ett lite kraftigare än 360 watt.
de övriga sakerna ska troligen inhandlas ifrån komplett.se, men där är ju utbudet inte så stort på hightowers eller miditowers, nå rekomendationer därifrån?
(ursäktar stavfelen)
mvh fredde

Visa signatur
Permalänk
Medlem

www.datorbutiken.com och denna sidan räcker för å få d man vill

Visa signatur

Epox EP-8K9A9+ KT400A | AMD XP2500+ Barton | Arctic Cooling Cooper TC | TwinMOS Original DDR 2x256Mb 400mhz Cas2.5 | Sapphire ATI Radeon 9800Pro 128 mb | Seagate Barracuda 120gb | Creative Audigy 2 | Creative MegaWorks 550 5.1 THX | Samsung 957P 19" | Miditower Chieftec Silent 300W ATX

Permalänk
Medlem

Tyvärr blir kostnaden för chassi+nätdel oerhört mycket högre än kostnaden bara för chassi med nätagg som ingår. Så du tjänar inte direkt pengar på att köpa ett chassi utan nätdel, utan kan lika gärna köpa en med och skänka bort 360W-agget om det inte duger...

Ehm, jag förvirrar nog mest. Bäst att sova...

Permalänk