Permalänk
Medlem

Ryzen 5 2600 + mobo

Tja,

Söker ett ryzen 5 2600 samt ett passande mobo till lillebror. Skriv vad ni har och vad ni vill ha för det.

/D

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett MSI B350 Tomahawk Arctic för 380kr (+frakt)

Permalänk
Medlem

Jag har en 2600x liggandes med 2 orginal CPU kylare som med följer. Ena kylaren är till 2600x andra som med följer är till 5600x. Hade tänkt mig 800kr för den. Frakt ligger inte på så farligt mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartenSV:

Har ett MSI B350 Tomahawk Arctic för 380kr (+frakt)

Skrivet av Lurta:

Jag har en 2600x liggandes med 2 orginal CPU kylare som med följer. Ena kylaren är till 2600x andra som med följer är till 5600x. Hade tänkt mig 800kr för den. Frakt ligger inte på så farligt mycket.

Kan inte så mycket om AMDs produkter. Funkar dessa bra tsm? De ska paras med ett gtx1070.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Jag har ett Asus ROG Strix B350-I Gaming som med sitt långa namn kompenserar för sitt mindervärdeskomplex (mITX-storlek). Perfekt om du brorsan har ett mindre skrivbord eller ont om plats!

Jag tänkte mig storleksordningen 700 kr + frakt.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av bektil:

Kan inte så mycket om AMDs produkter. Funkar dessa bra tsm? De ska paras med ett gtx1070.

Ja, de funkar bra tillsammans. Jag har uppdaterat till senaste BIOS versionen, dvs moderkortet är kompatibelt med 2600x processorn.
Jag anser att det blir en bra kombo med ditt gtx 1070.

Permalänk
Medlem

Ska tillägga att I/O shield saknas, men det är inget som påverkar funktionen, bara estetiskt.
Jag skickar också med AM4 mounting bracket för att fästa cpu kylaren som Lurta erbjuder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartenSV:

Har ett MSI B350 Tomahawk Arctic för 380kr (+frakt)

Skrivet av DavidtheDoom:

Jag har ett Asus ROG Strix B350-I Gaming som med sitt långa namn kompenserar för sitt mindervärdeskomplex (mITX-storlek). Perfekt om du brorsan har ett mindre skrivbord eller ont om plats!

Jag tänkte mig storleksordningen 700 kr + frakt.

Har beslutat att gå en annan väg, men tank för era erbjudanden/hjälp!

/D

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad