Permalänk
Medlem

Projektor & NUC/Mini PC

Undrar om nån här har en projektor som de har tröttnat på och bara samlar damm. Är ute efter att uppgradera till något bättre och letar efter en 1080p-projektor eller billig 4K-projektor.

Den ska klara av minst 1080p, DLP, inte mer än 3300 ANSI och inte allt för gammal modell.

Kör med en BenQ TH681 som är tydligen gjord för presentation och är för ljus för mitt rum som är ganska mörk.

Är också ute efter en NUC eller liknande liten PC, helst inte allt för klen dator som borde klara av att surfa och agera som en mediaspelare som kan klara av större filer.

Jag kan hämta upp den i Skåne eller betala för frakt. Skriv vad ni har och vad ni kan släppa dem för.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena. Har en Intel NUC i3-8109U, 8 GB RAM, 120 GB SSD. 2 år gammal. Kört för hemautomation (home assistant) med ubuntu på den, kan dock fixa Win 10. Inte den kraftfullaste men har ju bra hårdvaruavkodning för video. Nypris ca 4000 kr, rimligt pris nu kanske 2800 kr?

Permalänk
Medlem

Glömde skriva att den finns söder om Malmö och jag jobbar vid Hyllie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvirkel:

Tjena. Har en Intel NUC i3-8109U, 8 GB RAM, 120 GB SSD. 2 år gammal. Kört för hemautomation (home assistant) med ubuntu på den, kan dock fixa Win 10. Inte den kraftfullaste men har ju bra hårdvaruavkodning för video. Nypris ca 4000 kr, rimligt pris nu kanske 2800 kr?

Tack för erbjudandet men jag avstår.