OnePlus Nord 2 5G 12GB/256GB + Tillberhör

Permalänk

OnePlus Nord 2 5G 12GB/256GB + Tillberhör

Hejsan!

Är nu ute efter att sälja en sprillans ny, helt oanvänd och rent av oöppnad och fortfarande förseglad OnePlus Nord 2 5G i färgen Blue Haze.
Medföljer gör även 3 olika s.k. 'bumper case' skal till telefonen och 1 par OnePlus Action Triggers för spelande.

Vann dem via en tävling arrangerad av OnePlus själva, men de har bara blivit liggandes. Så det är lika bra att ge alltihopa ett nytt hem istället.

För specifikationer, se t.ex.: https://www.inet.se/produkt/2000808/oneplus-nord-2-256gb-5g-sierra-gray

2 års garantitid. Fick den sista dagarna av Oktober.

Avhämtning vore att föredra och kan ordnas i Gbg udner den närmsta tiden. Frakt går givervis också bra, men då tillkommer fraktkostnaden på priset.

Betalning: Förskott, innan leverans. Kan ta alla de vanliga betalningsmetoderna och även Paypal om så önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Köpes på plats i Göteborg. Finns kvitto?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Skrivet av kenzo15:

3 000 kr Köpes på plats i Göteborg. Finns kvitto?

Tack för intresset, men telefonen på egen hand går just nu för ca 5.000 nypris. Det inkluderar inte tillbehören som jag erbjuder. Så lite högre än så måste jag tyvärr be om

Telefonen vanns som sagt som ett pris i en tävling, så jag har inget kvitto. Däremot ska det inte vara några problem att bruka garantin via OnePlus webbshop, genom att använda serienumret.

Permalänk

Lägsta pris på Prisjakt är 4344kr.
Jag bjuder 3300kr. Kan hämta på plats.

Visa signatur

1700+ JIUHB H2O
6.5X55

Permalänk
Skrivet av longrange:

Lägsta pris på Prisjakt är 4344kr.
Jag bjuder 3300kr. Kan hämta på plats.

Hejsan, longrange. Tackar för budet.

Vad jag ser på Prisjakt så är det dock för 8/128GB versionen Den jag säljer är 12/256GB versionen, så den landar lite högre i pris.

Jag är definitivt villig att sänka priset lite om det sker någon prissänkning de kommande dagarna, hos någon tillförlitlig butik.
Samtidigt, med tanke på att den fortfarande är förseglad och oöppnad, plus kommer med extra tillbehör, så känner jag inte att det är mer än skäligt att priset hamnar någorlunda nära "nypris" i butik.

Permalänk

Aha, fel av mig! Missade helt vilken version du säljer.
Då bjuder jag 3900kr.

Visa signatur

1700+ JIUHB H2O
6.5X55

Permalänk
Nytt bud: 3 900 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

1700+ JIUHB H2O
6.5X55

Permalänk

Telefonen är fortfarande tillgänglig.

Det har skett prissänkningar i butik, så då är det inte mer än rätt att jag sänker priset jag också. Utgångspriset i annonsen är alltså inte längre aktuellt.

Permalänk
Medlem

Är mitt bud fortfarande för lågt? kan även byta mot dator komponenter eller annat skoj om det är intressant.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Skrivet av kenzo15:

Är mitt bud fortfarande för lågt? kan även byta mot dator komponenter eller annat skoj om det är intressant.

Tjena, Kenzo. Ja, jag måste tyvärr be om betydligt närmre nypris i butik. Det är trots allt en helt ny och oöppnad telefon med garanti och extra tillbehör, så jag tycker att det är en rimlig måttstock trots allt. Billigaste på Prisjakt ligger för närvarande på 4.690:- för samma modell.