xiaomi 12 Pro vs Oneplus 10 pro

Permalänk
Medlem

xiaomi 12 Pro vs Oneplus 10 pro

Hejhej!

Vi är tvungna att ha iPhone på jobbet men jag tänkte därför skaffa en privat androidtelefon.
Har bestämt mig för en av dessa och de få tester jag läst så har telefonerna fått extremt lika (bra) betyg.

Har dock aldrig haft varken Xiaomi eller Oneplus telefoner utan Samsung, HTC, Huwaei så tänkte fråga er rutinerade tekniknerdar vilken telefon ni hade valt och varför
Kamera och batteritid är prio för min del!

Allt gott & god fortsättning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av X-ZoRe:

Hejhej!

Vi är tvungna att ha iPhone på jobbet men jag tänkte därför skaffa en privat androidtelefon.
Har bestämt mig för en av dessa och de få tester jag läst så har telefonerna fått extremt lika (bra) betyg.

Har dock aldrig haft varken Xiaomi eller Oneplus telefoner utan Samsung, HTC, Huwaei så tänkte fråga er rutinerade tekniknerdar vilken telefon ni hade valt och varför
Kamera och batteritid är prio för min del!

Allt gott & god fortsättning!

Pillade på Oneplus 9 Pro, vilken skärm. Va riktig responsiv skärm. Kameran vid lite snabb test verkade prestera riktigt varma bilder. Tyckte mobilen kändes flaggskepp. Hoppas att 10 an känns lika bra.
Mvh Nicklas

Missat en bokstav!
Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk
Medlem

oneplus kommer kännas snabbare då deras UI är bättre än xiaomis även om säkert blir bra telefoner båda. svårt att säga nåt om batteritiden.