Steelseries Arctis Pro Wireless + Wicked Cushions Earpads

Permalänk

Steelseries Arctis Pro Wireless + Wicked Cushions Earpads

Säljer dessa hörlurar då jag inte längre har något behov av dem. Köptes från Komplett Oktober 2019.

Tillbehör samt originalförpackning medföljer. Utöver det så ingår 3 olika par öronmuffar:
1. Originalmuffarna (i princip oanvända då de var för smala för mig, öronen skavde mot insidan, verkar vara vanligt) - höger på bild 2.
2. Wicked Cushions Hybrid Velour Earpads (använda) - monterade.
3. Wicked Cushions Black PU Leather Earpads (helt oanvända) - vänster på bild 2.

Väldigt bekväma med ersättningsmuffarna och kommer med två batterier som laddas i den medföljande DAC-enheten när de inte används.

Kan skickas eller hämtas centralt i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad skulle du säga skicket är på hörlurarna overall? Repor etc? Jag har föregångarna till dessa, och batterierna har blivit rätt kassa över tiden - hur upplever du batteritiden nu efter du haft dom ett par år?
Är intresserad!

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Skrivet av pixn:

Vad skulle du säga skicket är på hörlurarna overall? Repor etc? Jag har föregångarna till dessa, och batterierna har blivit rätt kassa över tiden - hur upplever du batteritiden nu efter du haft dom ett par år?
Är intresserad!

De har använts ganska sparsamt. Ett fåtal repor på utsidan av hörlurarna (det som syns på första bilden), i övrigt väldigt bra skick och inga skador. Som skrivet i annonsen även ett par helt oanvända öronmuffar. Har inte märkt någon skillnad på batteritiden men den har som sagt 2 batterier varav det ena alltid sitter i den tillhörande DAC:en och är fulladdad och redo för byte när det behövs. Upplever att de behöver bytas väldigt sällan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apothysis:

De har använts ganska sparsamt. Ett fåtal repor på utsidan av hörlurarna (det som syns på första bilden), i övrigt väldigt bra skick och inga skador. Som skrivet i annonsen även ett par helt oanvända öronmuffar. Har inte märkt någon skillnad på batteritiden men den har som sagt 2 batterier varav det ena alltid sitter i den tillhörande DAC:en och är fulladdad och redo för byte när det behövs. Upplever att de behöver bytas väldigt sällan!

Härligt! Jag ska fundera till morgondagen och återkommer, om du inte hinner sälja dom 🙂

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Bäver...

Permalänk
Medlem

1000kr + upphämtning / mötas i Centrala Göteborg

Permalänk

1300kr+ frakt

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk

1100kr + frakt

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk

I

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Sup?

Permalänk

Har kontaktat pixn, låter annonsen ligga kvar tills försäljningen är helt bekräftad och genomförd. Tack för visat intresse!

Permalänk

Annonsen är avslutad