Rösta fram Årets Medlem på SweClockers

Permalänk
Melding Plague

Rösta fram Årets Medlem på SweClockers

Det är dags för årets medlem att koras! Nomineringarna är inne och nu återstår bara att rösta fram årets mest kunniga, hjälpsamma, trevliga respektive roligaste medlem!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Årets Sköning: PhilipE

Han hungrar efter en (första?) dator. Alltid kul och läsa när någon är smått övertaggad och lyser av energi.
Man känner igen sig från sin ungdom.

EDIT: F.ö. många av de här herrarna/damerna(?) är duktiga och bra. Laxpudding är ju exempelvis ett riktigt stadigt vattenpass som klarar av att ELI5 det allra mesta, inom sina ämnen.

Det är en tung begåvning.

Permalänk
Medlem

Oavsett hur det går, och det kanske egentligen gäller 2022, men ändå: @Gargz förtjänar en gigantisk honorable mention för spelet ordlig.se

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1655541-wordle-pa-sven...

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Oavsett hur det går, och det kanske egentligen gäller 2022, men ändå: @Gargz förtjänar en gigantisk honorable mention för spelet ordlig.se

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1655541-wordle-pa-sven...

mja, på 3 månader hinner man inte få någon bild av hur en person är under 1 år.
så, se det som lite som deklarationen, det som va förra året , visas iår.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

mja, på 3 månader hinner man inte få någon bild av hur en person är under 1 år.
så, se det som lite som deklarationen, det som va förra året , visas iår.

Jo det stämmer nog, blir nog mer för 2022

Permalänk
Medlem

Jag känner bäst till Yoshman så min röst vart till dig. @Yoshman.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Gratulerar @skitskurk på förhand för vinsten i de två kategorier han är nominerad i!

Starkt jobbat.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av str8forthakill:

Gratulerar @skitskurk på förhand för vinsten i de två kategorier han är nominerad i!

Starkt jobbat.

@skitskurk förtjänar titeln roligaste medlem!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Gratulerar @skitskurk på förhand för vinsten i de två kategorier han är nominerad i!

Starkt jobbat.

Skrivet av Jacob:

@skitskurk förtjänar titeln roligaste medlem!

Har jag missat något? Personen du länkar till har skrivit 4st i lägg 2021... va?

Edit: ... hittade nomineringstråden nu

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av medbor:

Har jag missat något? Personen du länkar till har skrivit 4st i lägg 2021... va?

Jävligt roliga inlägg. Sådeså.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Röstade på kunnighetsposten men avstod de andra (hade iofs kanske behövt rösta på skitskurk på sista bara för meme).

Det är svårt att exempelvis veta för mig som kanske inte besöker så många "jag har en fråga"-trådar vem som är mest hjälpsam egentligen. Men bra när andra har koll och må bäste medlem vinna i alla kategorier. Året när kategorin "konstant surprupp" kommer så nominerar jag mig själv!

Visa signatur

i7-2700K 5 GHz | 16 GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene Z77 | GTX 980
i7-4790K 4.8 GHz | 32 GB DDR3-2133 | ASUS Maximus VII Gene Z97 | GTX 980

Permalänk
Medlem

På discord tycker jag att apanx är den mest kunniga och hjälpsamma medlemmen!

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Medlem

Rösten föll självklart på Laxen som så många gånger förr!

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Rösten föll självklart på Laxen som så många gånger förr!

Samma här, grym kunskap och nyttig info 👍🏻

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Avstår att rösta då jag inte riktigt har koll. Lycka till, säkert välförtjänta nomineringar allihopa!

Permalänk
Medlem

Laxpudding!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X 3,4GHz
Asus GeForce RTX 4070 Dual OC 12GB
Asus ROG Strix X570-E Gaming
G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 32GB
Samsung 980 Pro Series 1TB

Permalänk
Medlem

Nästan samma personer i alla kategorier… kanske räcker med en omröstning, populärast på Sweclockers.

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Inaktiv

Oooh: en poppistävling: det är sånt vi nördar gillar

Permalänk
Medlem

Var är snyggast i baddräktskategorin? Saknar väsentligheter som hur de skall skapa fred på jorden.

Permalänk
Medlem

Norsk firre.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordekai:

Var är snyggast i baddräktskategorin? Saknar väsentligheter som hur de skall skapa fred på jorden.

Tror inte jag vinner i alla fall