Permalänk
Medlem

Lenovo P2. Usel kamera och något föråldrad processor men än idag ett batterimonster och en arbetshäst som i princip saknar konkurrens.

Permalänk
Medlem

Oneplus 7 pro, vet inte hur många samtal jag fått från Halebop om att det kanske är dags att byta till en ny telefon.
Och svarar alltid, varför betala mer för något som gör samma sak? 🥳

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

Jag har funderat på en sådan, inte nöjd?

Kameran är fantastisk men utöver de så har jag inte haft en mobil med så mycket "småstrul" sen jag hade mina gamla Sony telefoner 2015 isch...
Tyvärr. För älskar konceptet med en såhär Google integrerad telefon!

Permalänk
Medlem

iPhone 13 Pro Max 256GB

Permalänk
Medlem

Iphone 12pro
Varit länge Android fanboy.
Kan inte i detta nu se mig att gå tillbaks till android.

Permalänk
Medlem

Galaxy Z Fold 3.

Permalänk
Medlem

Rog Phone 3, Sveriges allra sista! Var inte särskilt sugen på ROG Phone 5, då den inte stöder min docka, och den presterade katastrofalt dåligt i hållbarhetstester.

Permalänk
Medlem

Samsung Note 9
snart haft den i 3 år.
Stora anledningar till att jag inte vill byta, 3.5mm och ingen kamera synlig i skärmen. 😎🤘

Permalänk
Medlem

Samsung S21 Ultra. Lika nöjd med den idag som när jag köpte den i början av förra året. Det blir att behålla den tills den rasar.

Permalänk
Medlem

iPhone 12. Bästa lur jag haft

Snackar i luren i snitt 4,5h per dag då jag jobbar
så jag brukar byta lur vartannat år.

Permalänk
Medlem

Idagsläget Samsung S10e och kan tänka mig köra den kanske upp till ett år eller så ännu om batteriet forstätter hålla bra som det gjort hittills.

Nästa telefon ska ha 120Hz display (helst adaptiv sådan så drar inte lika mycket ström), under display fingerprint sensor, var max ~6.2" och kosta 4000 kr eller så max (Blackfriday/operatörsrea rea typ, så kanske 5000-5500 normalpris modell, Samsung modellerna brukar sjunka ganska mycket i pris på ett år och köper gärna förra årets modell för det sjunkna priset). Så långt har jag bestämt åtminstone.

Permalänk
Medlem

Pixel 5, byter när en ny intressant Pixel kommer

Permalänk
Medlem

Min LG V30S dog, så hoppade på en Motorola G100 för 3500:-, extremt nöjd

Permalänk
Medlem

OnePlus 6 med Android 12 genom LineageOS

Permalänk
Medlem

Oneplus 8T, fungerar väldigt bra. Bästa telefonen jag nog ägt.

Har en halvtrasig (spricka i skärm o lins på objektiven baktill) LG V30 också liggandes i skrivbordslådan, som jag tyckte o trodde va "the shit" när den kom ut, tills jag köpte min nya telefon. Stor anledning till köpet var inbyggda dac:en med analog hörlursutgång o oled skärmen. Använder trådlösa blutooth lurar till mobilen för det mesta numera o skärmen på 8t:n slår den rejält faktiskt.

På min nästa telefon står 120hz skärm med dolby vision stöd högt på listan tillsammans med teleobjektiv som som zoomar lite mer...

Permalänk
Medlem

Oneplus Nord 2
Köpte på Black Friday, är ju inget flaggskepp och därmed är väl kameran inte den bästa men för mig som ssedan tidigare är van med Pocophone F1 så känns denna mobil rejäl. Tjejen fick en likadan och hon är nöjd hon med.

+ Batteri
+ Skärm
+ Skärmskydd från fabrik
+ Bra minne
+ Bra prestanda
+ Otroligt snabb laddning

- Kameran är inte världsbäst men för priset är detta nog inget minus egentligen
- Ingen trådlös laddning

Dessa minus spelar mig ingen roll därav passar denna telefon min hur bra som helst.

Permalänk
Medlem

Google Pixel 6 - mkt nöjd efter 2 veckor

Permalänk
Medlem

Asus Rog Phone 5 med 16gb ram.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Flip 3 som jag trivs ganska bra med. Det är väldigt skönt att inte oroa sig för repor på skärmen bara för att man har den i fickan.

Permalänk
Medlem

Iphone 13 Pro Max. Gillar batteritiden, håller nästan 2 dygn fast jag använder telefonen mycket.