Permalänk
Medlem

DJI mini 2 Fly More Combo

Jag vill sälja min drönare då jag är för ängsligt lagd för att våga nyttja den ordentligt.

Jag köpte ett begagnat kit, men hade en olycka med den drönaren. I kontakt med DJIs service så fick jag köpa en ny drönare till ett förmånligt pris då den första inte gick att laga.

Därför är jag nu livrädd för att flyga med denna nya, fina och fräscha drönare. Men det betyder också att allt utom själva drönaren är använt kanske 15-20 timmar. Men allt är fint och fräscht där också. Men själva drönaren är som sagt ny. Den har ca en timme i flygtid.

Allt på bilden ingår.

-Drönare
-3 batterier
-Charger för batterierna
-Fjärrkontroll (ink. sladdar till alla telefoner och)
-Charging brick och sladd till kontroll och charger
-Minneskort på 128 gb
-Förvaringsväska
-En uppsättning med extra propellrar
De tre batterierna har ger en flygtid om ca 25 minuter vardera.

Levereras i originalkarton.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Betalning sker via swish.

Köpare står för frakten.

Bud med frakt "inbakad" godtas ej. +frakt är en förutsättning

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 900 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Vad kan frakten kosta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Vad kan frakten kosta?

Vet inte, men allt lär säkert väga runt 2.5 kg packat och klart skulle jag tro

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr Kan hämta om du kan mötas upp på centralstationen, annars skickas =)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hur länge hade du tänkt låta budgivningen pågå?

Permalänk
Medlem

Tills min hektiska vecka lugnat sig lite!

Men vi avslutar nu. Grattis. Sedan har jag svårt att ta mig in till centralen. Så jag föredrar att skicka. Men vi kan deala med det praktiska i DM

Skrivet av Tenbin:

Hur länge hade du tänkt låta budgivningen pågå?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad