Lokal multiplyer gratis och enkel

Permalänk
Medlem

Lokal multiplyer gratis och enkel

Jag är lärare och då vi snart ska ha lov tänkte jag köra lite spel med klassen.

Är Counterstrike bäst? Annars.

Ska gå lätt att få igång.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

brawlhalla är en mycket trevlig gratis smashklon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikos:

brawlhalla är en mycket trevlig gratis smashklon

Tack, ska kolla!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Fortnite.

fniss..

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsp777:

Jag är lärare och då vi snart ska ha lov tänkte jag köra lite spel med klassen.

Är Counterstrike bäst? Annars.

Ska gå lätt att få igång.

Hur många är ni i klassen?

Visa signatur

Kan vara lite slö att svara på PMs, försöker kolla dagligen dock.

OS: Win 10 x64 CPU: Intel i5 11400F MINNE: Corsair Vengeance 3000mhz 32gb RGB MODERKORT: MSI MAG B560 TOMAHAWK GPU: Sapphire RX 6700 XT HDDs: Corsair MP600 Core PSU: Cooler Master MWE 750W CHASSI: Phanteks 500A (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av haikopaiko:

Hur många är ni i klassen?

19

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsp777:

Jag har haft mycket kul med SVEN Coop.

https://store.steampowered.com/app/225840/Sven_Coop/

Visa signatur

Kan vara lite slö att svara på PMs, försöker kolla dagligen dock.

OS: Win 10 x64 CPU: Intel i5 11400F MINNE: Corsair Vengeance 3000mhz 32gb RGB MODERKORT: MSI MAG B560 TOMAHAWK GPU: Sapphire RX 6700 XT HDDs: Corsair MP600 Core PSU: Cooler Master MWE 750W CHASSI: Phanteks 500A (Svart)

Permalänk
Sötast

Jag hade nog valt att vända mig till klassen.

Det är nog bättre att passa på att höra med barnen som vill spela, vad de vill spela och sedan kanske köra en omröstning eller dra en lapp om vilket spel det blir.

Kan vara vettigt att presentera för dem vad det är för typ av datorer ni har, vad det är för grafikkort och matcha detta med systemkraven på eventuellt spel så att man har en tydlig bild av vad man vill spela och om det är möjligt att göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Jag hade nog valt att vända mig till klassen.

Det är nog bättre att passa på att höra med barnen som vill spela, vad de vill spela och sedan kanske köra en omröstning eller dra en lapp om vilket spel det blir.

Kan vara vettigt att presentera för dem vad det är för typ av datorer ni har, vad det är för grafikkort och matcha detta med systemkraven på eventuellt spel så att man har en tydlig bild av vad man vill spela och om det är möjligt att göra det.

Beroende på ålder kommer inte eleverna veta vad systemkrav innebär.

Permalänk
Medlem

Valorant som ett alternativ till CS:GO?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av haikopaiko:

+1 på den här, gratis samt går att köra på vilken potatis till dator som helst

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av haikopaiko:

Är det lätt att fixa lokalt spel?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Avstängd

Hur gamla är eleverna? Inget man kanske spelar hela dagen direkt men vill ni ha ett break från andra spel så är ju gamla Soldat riktigt kul https://soldat.pl/pl/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klubba:

Hur gamla är eleverna? Inget man kanske spelar hela dagen direkt men vill ni ha ett break från andra spel så är ju gamla Soldat riktigt kul https://soldat.pl/pl/

Det är ungdomar, typ 17 - 18.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10