Permalänk
Medlem

Blandat bortskänkes.

Halloj!

Dags att rensa lite i gömmorna!
Påväg att hämtas av någon
Först ut är ett Fractal Design Meshify 2 Compact Gray light tint. Inköpt förra året i Juni.
Bra skick och det följer med 4 st 120mm FD Aspect fläktar(RGB)
Enda som saknas är en täckplatta inne i chassit och själva kartongen till chassit, annars är det komplett.

På väg att hämtas
Nästa på tur är SteelSeries Arctis 7 trådlöst headset i färgen vit.
Funkade senast jag testade dom för 3-4 månader sen. Bra skick överlag, kan inte se något nämnvärt slitage. Helt komplett.

Och näst på tur är ännu ett headset, denna gången HyperX Cloud 2 trådat.
Funkade vid senaste funktionstest för 3-4 månader sen. Mycket bra skick och även detta komplett.

Steamlink står näst på tur, vet ej om den funkar eftersom jag saknar själva sladden mellan väggkontakten och Steamlinken. Så kan inte garantera funktionen på denna.

Och sist ut är 4 st 140mm Fractal Design Prisma RGB fläktar.
Funkar som dom ska, men en av fläktarna har något litet missljud. Kanske bara behöver smörjas eller något.

Allt detta skänkes som sagt, och det är först till kvarn som gäller! Endast hämtning hemma hos mig i Sölvesborg, dvs inget skickas.

Mvh Niclas Svensson

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Fint av dig

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Är intresserad av chassit! Ev fläktar till det med om det är ok, annars duger chassit gott och väl!

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whoever:

Hejsan,

Är intresserad av chassit! Ev fläktar till det med om det är ok, annars duger chassit gott och väl!

Mvh

Såg att det var fläktar till chassit! Läste lite väl snabbt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whoever:

Hejsan,

Är intresserad av chassit! Ev fläktar till det med om det är ok, annars duger chassit gott och väl!

Mvh

Lysande! Ja det är bara att ta vad du vill ha! Medföljer som sagt 120mm fläktar till lådan redan

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Kan hämt allt på onsdag om det funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinneinisanni:

Kan hämt allt på onsdag om det funkar.

Chassit är redan någon på väg att hämta, men resten finns kvar!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pzors:

Fint av dig

Tack! Jag hoppas att jag gör någon glad iallafall

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Det trådlösa headsetet skulle min dotter vilja ha. Är det möjligt att hämta i veckan som kommer?

//Sven

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Chassit är redan någon på väg att hämta, men resten finns kvar!

Såg att det är nån som önskar headset för sitt barn, bättre att yngre generationen får njuta av det här! Jag hoppar

Permalänk
Medlem
Skrivet av svbg79:

Det trådlösa headsetet skulle min dotter vilja ha. Är det möjligt att hämta i veckan som kommer?

//Sven

Tjena!

Måndag, tisdag och Onsdag går det när som eftersom jag är ledig. Torsdag och fredag går det efter kl 17!
Finns det kvar tills dess så får du gärna hämta det då!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Jag betalar gärna för frakten om du vill skicka dina fläktar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Giganten14:

Jag betalar gärna för frakten om du vill skicka dina fläktar

Har ingen hämtat dom innan tisdag kväll så kan jag kika upp vad frakt kan tänkas gå på!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Jag betalar gärna frakt för Hyper X Cloud 2 med tråd om du orkar skicka

Permalänk
Expertgissare

Om du skulle kunna ändra dig angående att skicka så betalar jag gärna frakten för HyperX Cloud 2 headsetet.
Min lillebror är i behov att ett nytt men måste hålla hårt i slantarna eftersom han blivit av med jobbet.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackRed Guy:

Jag betalar gärna frakt för Hyper X Cloud 2 med tråd om du orkar skicka

Har ingen hämtat det innan tisdag kväll så kan jag kika på det!

Skrivet av Edvin-89:

Om du skulle kunna ändra dig angående att skicka så betalar jag gärna frakten för HyperX Cloud 2 headsetet.
Min lillebror är i behov att ett nytt men måste hålla hårt i slantarna eftersom han blivit av med jobbet.

Skulle den över dig dra sig ur av någon anledning så kan jag nog lösa något!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Jag har nu kommit hem med chassit. Superkul initiativ, tack!

Mvh

Permalänk
Medlem

Anmäler intresse ifall du vill skicka Steam linken mot fraktkostnad, behöver inte ha kartong eller så utan (vadderat) kuvert skulle räcka om det är smidigare för dig (om det ändå saknas strömkabel).

//Oskar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whoever:

Jag har nu kommit hem med chassit. Superkul initiativ, tack!

Mvh

Tack själv för att du hämtade chassit på direkten! Hoppas du blir nöjd
Mvh

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miney:

Anmäler intresse ifall du vill skicka Steam linken mot fraktkostnad, behöver inte ha kartong eller så utan (vadderat) kuvert skulle räcka om det är smidigare för dig (om det ändå saknas strömkabel).

//Oskar

Kan kika på det! Har ingen hämtat innan tisdag kväll så hör jag av mig

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Avstängd

Hej. Jag kan hämta fläktarna imorgon eftermiddag om de finns kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullkalas:

Hej. Jag kan hämta fläktarna imorgon eftermiddag om de finns kvar.

Skickat PM!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Grov respekt att du bara skänker bort detta roligt o vetta att folk som dig finns kvar, synd att man bor i Stockholm hahah

Permalänk
Medlem

Återigen tack för lurarna de kommer uppskattas mycket är jag helt säker på. Fantastiskt fint gjort av dig!

//Sven

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR