Thrustmaster t300 rs gt edition + Thrustmaster TH8A växelspak.

Permalänk
Medlem

Thrustmaster t300 rs gt edition + Thrustmaster TH8A växelspak.

Tjena,
Rallyintresset har svalnat. Köpte dessa fina attiraljer av en arbetskamrat som inte hade kartonger eller kvitton kvar. Skicket är mycket bra, finns inget att klaga på. Fick även med en 3D-printad ring som gör rattbyte enklare utan att behöva använda nyckel? Vet inte, funkade klockrent för mig att bara trä på ratten och skruva dit den. Fick även med några grepp med magnet för padd´sen. Manualer och en extra kabel följer också med. Tror den är för att koppla växelspaken till själva navet men har kör den diret till USB. Annars, riktigt häftigt att köra med. Så grym forcefeedback så jag ville ställa ner den ett hack. Och att slippa hack,hack,hack-ljudet vid kraft jämfört med billigare alternativ. Om du är seriös spekulant finns möjligheten att provköra med Forza Horizon 5 eller Dirt 5 i Karlskoga. Annars skickar jag dem packade med omsorg mot frakt och swish i förskott.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr Snabb affär hämtar imorgon
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Langarn1337:

2 500 kr Snabb affär hämtar imorgon

Släpper det inte för under 3. Det är halva inköpspriset och grejerna är i fint skick. Men tack för ditt bud.

Permalänk

Nytt bud

Skrivet av Panzir:

Släpper det inte för under 3. Det är halva inköpspriset och grejerna är i fint skick. Men tack för ditt bud.

Då lägger jag nytt bud på 3 000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Langarn1337:

Då lägger jag nytt bud på 3 000kr

Taget. PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad