Diablo IV spelkod (rtx-4000serie bundle)

Permalänk
Medlem

Diablo IV spelkod (rtx-4000serie bundle)

Hej!

Säljer en spelkod till Diablo IV som jag fick med när jag köpte ny GPU (4000serien).

Tänker att någon har bättre användning av denna än mig, man behöver ett 4000serie gpu för att kunna aktivera denna kod? Någon som har bättre koll än mig och vet?

Startar bud från 200kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Var lite snabb där😅 missade att man behöver 4000 serien för att aktiver, men det kanske går att arbeta runt?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av dr.mugg1:

Var lite snabb där😅 missade att man behöver 4000 serien för att aktiver, men det kanske går att arbeta runt?

Jag vet inte om de går, men hoppas någon annan vet som kanske gjort liknande? Vi får hoppas på svar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Skickar PM verkar gå att lösa 🙂👍

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 350 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

450kr

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 450 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 475 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggart:

Jag vet inte om de går, men hoppas någon annan vet som kanske gjort liknande? Vi får hoppas på svar

För att aktivera så måste du lösa in koden och sedan logga in på vinnarens battle.net konto i samma vända för att koden kunna lösas in.

Datorn som löser in koden måste ha ett RTX 4000 serie kort installerat och inte löst in detta spel tidigare.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggart:

Hej!

Säljer en spelkod till Diablo IV som jag fick med när jag köpte ny GPU (4000serien).

Tänker att någon har bättre användning av denna än mig, man behöver ett 4000serie gpu för att kunna aktivera denna kod? Någon som har bättre koll än mig och vet?

Startar bud från 200kr.

Läs hela annonsen här

Du måste ha ett GeForce Experience- och Battle.net®-konto för att lösa in din kampanjkod för Diablo® IV. Följ stegen nedan:

Installera ditt kvalificerade grafikkort.
Uppdatera eller installera den senaste versionen av GeForce Experience. (Version 3.18 eller senare).
Öppna och logga in på GeForce Experience.
Gå till kontorullgardinsmenyn och klicka på LÖS IN.
Ange paketkoden från ditt kvalificerande paketinköp.
Följ resten av anvisningarna på skärmen för att logga in via ditt Battle.net-konto.
Välj ”LÖS IN” för att lösa in Diablo® IV-paketet till ditt Battle.net-konto.
STARTA Battle.net för att påbörja installationen.
Felsökning hittar du på vår sida med vanliga frågor och svar här. Kontakta vår kundtjänst om problemen kvarstår.

Med detta så misstänker jag att GeforForce experience känner av om det är ett 4000-serie kort eller inte och då kan neka aktiveringen.

https://www.nvidia.com/sv-se/geforce/campaigns/pc-game-bundle...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Jag har ett 4090

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 525 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Noterat alla bud! Känner att de med 4000-serie kort går i första hand pga smidigheten

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad