Permalänk
Medlem

Ncase m1 (v6.1)

Säljer eventuellt ett Ncase m1 version 6.1.

Är andra ägaren och skulle egentligen använda det i mitt kommande bygge. Då jag troligen stöter på problem med temperaturer i detta kompakta chassi med valda komponenter testar jag en försäljning.

Inköpt i december 2020 enligt förra ägaren. Bra skick med lite spår av användning här och var. Ej helt komplett med accessoarer men det viktiga följer med för att bygga i.

Observera att chassit är ej rengjort grundligt på bilderna. Endel defekter på bilderna är dam/fingeravtryck osv.

Kör bud från 500 kr och ser hur det går.
Avslutar annonsen lördag kväll.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, om jag vill, eller inte alls.

Kan skickas mot fraktkostnad, skickas väl emballerat men jag tar ej ansvar för speditörens hantering. Kan även hämtas i Kalmar.

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

På bild två ser det ut att fått sig en hyfsad buckla upp till höger, stämmer det? Svårt att se i bilden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

På bild två ser det ut att fått sig en hyfsad buckla upp till höger, stämmer det? Svårt att se i bilden.

Inte en buckla men en liten skada är det som skavt av färg. Luckan sitter inte riktigt tätt pga att sidopanelen är fastskruvad med fel skruv. Är på jobbet nu, ska se över det imorgon och säkerställa att allt är okej efter byte av skruv.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

På bild två ser det ut att fått sig en hyfsad buckla upp till höger, stämmer det? Svårt att se i bilden.

Uppdaterade annonsen med en ny bild där jag zoomat in på området för stunden. Såg som sagt ingen buckla men tyvärr avskavd färg.

Permalänk
Nytt bud: 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop: Ghost s1 Limestone, 5800x3d, RX 6700, 64gb RAM, KC3000 2tb, Kubuntu 22.04
Peripherals: Superlight, Artisan Hien, Ducky one 2 mini, O2+ODAC, HD6XX, Rode Podcaster
Laptop: Macbook Pro M1 Pro

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 650 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av DG77:
Skrivet av Michwurfus:

600 kr + frakt

Skrivet av DG77:

Låter annonsen löpa tills imorgon kväll istället, till kl 22:00. Buden är ej uppe i en summa jag släpper chassit för ännu så ger det lite mer tid innan jag fattar beslut.

Väl mött.

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen utan försäljning då buden ej kom högt nog.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad