Sony kompakt stereo (HCD-SBT100)

Permalänk

Sony kompakt stereo (HCD-SBT100)

Jag har haft denna stero sedan 2018, och den är fullt funktionsduglig. Stereon har stått i mitt vardagsrum hela tiden och är i mycket fint skick. Det finns en liten repa i färgen på mottagaren, annars är den helt felfri.

Stereon har en cd-spelare, FM/AM-radio, Bluetooth + NFC-läsare, och en USB-kontakt för att spela upp musik direkt från en minnessticka.

Sonys produktbeskrivning:
https://www.sony.se/electronics/stereor/cmt-sbt100-sbt100b#pr...

Endast för avhämtning i Malmö, jag vill absolut inte ha med j**la Post Nord att göra (ursäkta språket).

Digitalt kvitto finns om så önskas, självklart har garantin löpt ut för länge sedan på denna stereo.

Standarddisclaimer att jag säljer till vem jag vill och kan ta ner annonsen om jag så vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tja
skriver fast du säger upphämtning
jag kan köpa den om du kan skicka finns andra alternativ typ Schenker

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Kan hämta. Skicka mig PM så tar vi tid o sånt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Jag låter annonsen ligga uppe några dagar.

Jag vill helst inte skicka, men om budet är bra nog kan jag överväga om det är värt besväret

Permalänk

ok säger 600:- frakten hör av dig om du vill sälja till mig

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr Kan hämta som sagt. :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

mitt sista bud är 650:- + frakten

Visa signatur

Permalänk

Tja vill bara meddela drar tillbaka mitt bud köpte nämligen en annan presis men tack endå

Visa signatur

Permalänk

Sony stereo

Skrivet av nDre:

550 kr Kan hämta som sagt.

Är du fortfarande intresserad? I så fall tänker jag avsluta annonsen nu, inte lönt att dra ut på det något mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrChippings:

Är du fortfarande intresserad? I så fall tänker jag avsluta annonsen nu, inte lönt att dra ut på det något mer.

Absolut!:)

Permalänk

Annonsen är avslutad