Snälla någon hjälp mig, slänga på tippen eller försöka sälja.

Permalänk
Medlem

Snälla någon hjälp mig, slänga på tippen eller försöka sälja.

Jag har fått en stationär dator av en släkting och de ville sälja den. Men har ingen aning om alls vad jag ska göra.
Den känns väldigt gammal o är trög när jag startade om den. Inte så kunnig så tänker jag frågar här om någon kan hjälpa mig.

Är det värt något eller ska jag bara kasta den på tippen ? / Skänka

Permalänk
Medlem

Jo du den är gammal o trög. Jag hade lämnat in den på någon röda korset/secondhandbutik och låta dem göra sig av med den.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Du kan alltid lägga ut den som skänkes-annons här på sweclockers. Dessa kostar inget, vad jag vet. Någon kommer nästan garanterat att nappa

Permalänk
Medlem

Processorn från 2009 och 4gb ram-minne.
Plocka ur hårddisken och släng resten om du inte kommer på nåt bra användningsområde.
Kanske tillräckligt som ordbehandlare och läsa hemsidor men rätt så klumpig grej att ha för den användningen.

Permalänk
Medlem

Ge bort till nått barn som vill börja lära sig o bygga dator så kan de ta isär o sätta ihop o leka med, går det sönder så spelar det ingen roll.

Lärde mig massor när ja va yngre på det viset, tog isär o satte ihop gamla datorer..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.