Hamnat i en loop vid "start"

Permalänk

Hamnat i en loop vid "start"

Jag köpte en ny liten dator och när man skall tugga sig igenom "startproceduren" så hamnade jag i en loop och kommer inte vidare.
Har letat på webben och prövat lite men ...
När jag ska logga in fastnar jag i en loop som börjar med att jag ska ge mitt medgivande som förälder / vårdnadshavare.
Jag ska logga in igen, gör det och kommer tillbaka till "medgivanderutan" igen.
Hjälp, vad ska jag göra? Har provat med "alla" varianter av återställning, felsäkert läge mm men det är lygens.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965E 3.4GHz, 32 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX1050 , Corsair Neutron 240 GB AIHC, Win 10/64 Home, Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H rev 1.0, Bios F3

Permalänk
Medlem
Skrivet av rosimunda:

Jag köpte en ny liten dator och när man skall tugga sig igenom "startproceduren" så hamnade jag i en loop och kommer inte vidare.
Har letat på webben och prövat lite men ...
När jag ska logga in fastnar jag i en loop som börjar med att jag ska ge mitt medgivande som förälder / vårdnadshavare.
Jag ska logga in igen, gör det och kommer tillbaka till "medgivanderutan" igen.
Hjälp, vad ska jag göra? Har provat med "alla" varianter av återställning, felsäkert läge mm men det är lygens.

Är det du som satt upp inloggningen eller var det redan när du köpte den?

Om det var när du köpte den så fall lär det ligga en massa skit kvar och skulle rekommendera att du helt sonika formaterar den och installerar om Windows.
Eller ta möjligen kontakt med säljaren.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.