Permalänk
Medlem

Stabil gamingrigg

Har byggt ihop en väldigt stabil 1080p gamingrigg med mina spareparts jag har haft hemma.

Specs:
i9 9900kf
Evga gtx 1080 founders edition med en thirdparty kylare
32gb 3200mhz cl16 gskill tridents
850w evga G2
EK AIO 240 kylare
Sitter även 7st noctua redux 120mm fläktar i chassit
Corsair 4000D

kommer även finnas 2x 250gb SSD's samt en 2TB WD black

Endast hämtning hemma hos mig i Västra Frölunda, går såklart att testa datorn på plats först om så önskas. Kommer göras rent grundligt innan den plockas upp.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 1500kr + hämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiklm:

Budar 1500kr + hämtning

Vill egentligen inte smutsa ner tråden och ja, utgångspriset som är satt är galet men du behöver ju inte trolla med 1500kr.. Den är betydligt mer värd än så och det borde du veta med alla dina år här på SweC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiklm:

Budar 1500kr + hämtning

Tack men nej tack. Lite vett har du la iallafall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mainman:

Vill egentligen inte smutsa ner tråden och ja, utgångspriset som är satt är galet men du behöver ju inte trolla med 1500kr.. Den är betydligt mer värd än så och det borde du veta med alla dina år här på SweC.

Vad är ett rimligare pris enligt dig?

Permalänk
Medlem

Jag tycker att ett rimligt utgångspris borde ligga runt 4000-5000kr.

Permalänk
Medlem

Blocket ca 7500kr, Sweclockers 6000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mainman:

Vill egentligen inte smutsa ner tråden och ja, utgångspriset som är satt är galet men du behöver ju inte trolla med 1500kr.. Den är betydligt mer värd än så och det borde du veta med alla dina år här på SweC.

Det har du helt rätt i. Det var ett överdrivet lågt prissatt bud och ett inlägg som inte hade behövts. Ibland tar ens skämtsamma sida över. Skärpning från min sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mainman:

Jag tycker att ett rimligt utgångspris borde ligga runt 4000-5000kr.

4-5000 är absolut rimligt och vad dom gått på här innan och med tanke på att man kan bygga en ny bättre för runt 10k

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Jag vill säga att det är en fin dator och fina delar i den nu när jag tittat nogrannare!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad